User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 1.10.2024 / 01:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > toimiiko digi-kortti pc:n ollessa kiinni?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Toimiiko digi-kortti pc:n ollessa kiinni?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Poopa05
Newbie
_
3. maaliskuuta 2006 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon suunnitellu digitv-kortin hommaamista koneeseen ja oon tuumaillu että onko koneen pakko olla päälllä että se toimii. Tarkoituksena olis liittää kortti telkkariin ja on aika hidasta hommaa jos pitää aina aukasta kone kun aikoo kattoa tv:tä kun ei oikeen viittis pitää sitä yötä päivää päällä. Hauppaugen kortit on ilmeisesti ihan hyviä. Ite oon harkinnu HVR 1300. Tossa pitäis ilmeisesti toimia ylenkin tekstitykset. Onko kyseisessä kortissa mitään erityisen huonoa ja onko joku muu merkitttävästi parempi?
Bertone
Senior Member
_
3. maaliskuuta 2006 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitää olla päällä.

- Lahti -
Kiju
Member
_
3. maaliskuuta 2006 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimii toki (mikäli ei kortti ole rikki), mutta kuva näkymiseen vaatii sähkövirtaa tietsikkan kytkimen painamisella.
Bertone
Senior Member
_
3. maaliskuuta 2006 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Toimii toki (mikäli ei kortti ole rikki), mutta kuva näkymiseen vaatii sähkövirtaa tietsikkan kytkimen painamisella.
heh heh..-
eli koneen pitää olla päällä tottakai että kuvaa tulee ulos.

- Lahti -
Mainos
_
__
 
_
ricardo
Suspended due to non-functional email address
_
4. maaliskuuta 2006 @ 05:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Oon suunnitellu digitv-kortin hommaamista koneeseen ja oon tuumaillu että onko koneen pakko olla päälllä että se toimii"
"Toimii toki (mikäli ei kortti ole rikki), mutta kuva näkymiseen vaatii sähkövirtaa tietsikkan kytkimen painamisella"

Ei se neuvojien määrä,vaan se :D
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > toimiiko digi-kortti pc:n ollessa kiinni?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy