Avit, ei näy, osa näkyy huonosti
|
|
mishrak
Newbie
|
4. maaliskuuta 2006 @ 11:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Ongelma tuli yhtäkkiä eikä minkään päivityksen tai asennuksen jälkeen.
Eli suurin osa video tiedostoista ei näy kunnolla koneellani tai ei ollenkaan. Osa pätkii ja hyppii aivan jumalattomasti, osassa ensimmäinen kuva pysähtyy ruutuun ja jää siihen. Jotkut videot eivät vain lähde pyörimään. Ongelmat ovat samat windows media playerilla ja bsplayerilla, tosin jotkut harvat toimivat bsplayerilla mutta eivät media playerilla.
Samat pätkät toimivat toisessa koneessa. Jotkut pätkät myös toimivat ilman mitään vikaa. Kodecina on joku vanhempi FFDDSHOW ja joitain muita xvid codekeja. Olen kokeillut uusinta FDDSHOW:ta mutta sillä videot eivät lähde edes päälle vaan tulee virheilmoitus kun videon käynnistää.
Codekkeja olen asentanut uusia ja erejä ja asentanut vanhoja uudelleen, mikään ei tunnu auttavan.
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
4. maaliskuuta 2006 @ 11:51 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mishrak
Newbie
|
4. maaliskuuta 2006 @ 12:01 |
Linkki tähän viestiin
|
No kappas, sillähän pelittää.
Pitää vissii tuota opetella käyttämään, saako tuolla tekstit näkyviin?
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
4. maaliskuuta 2006 @ 14:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Saahan sillä, klikkaat vaan hiiren oikealla napilla videota, ja valikosta kohta subtitles track. Siitä valitset sitten oikean raidan, mikäli on useampia tekstityksiä.
|
mishrak
Newbie
|
4. maaliskuuta 2006 @ 19:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Hmm. Ei tuossa ole sellaista kohta, löytyy mm. video track ja audio track, mutta ei subtitles trackia.
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
4. maaliskuuta 2006 @ 19:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Tekstien pitää olla samannimiset kuin videon, eli video.avi ja video.sub. Muussa tapauksessa tuota valikkoa tuskin näkyy.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
4. maaliskuuta 2006 @ 21:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
  |
|
mishrak
Newbie
|
19. maaliskuuta 2006 @ 14:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Minkähän takia vlc-playerilla tekstit tulevat väärään aikaan?
Muilla soittimilla, esim. windows media player, tekstit näkyvät oikeaan aikaan. Olen koittanut tuolta vlc-playerin asetuksista säätää mutta ei tunnu olevan vaikutusta? Mistä saan tekstit oikeaan aikaan?
|