User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 18:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey ja soneran kiinteistöliittymä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Edonkey ja soneran kiinteistöliittymä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
8ball
Account closed as per user's own request
_
16. toukokuuta 2002 @ 11:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaisiko kukaan auttaa kun en saa edonkeytä toimimaan. En keksi enää mitä voisin kokeilla. Vaikka teen mitä niin edonkey ei saa yhteyttä mihinkään serveriin. Saan vain ilmoituksen can´t connect to server (annoin koneen yrittää yhdistää kaksi päivää putkeen, että vika ei voi olla siinä että siinä kestää jonkin aikaa kun saa yhteyden mikään ei voi kestää näin kauan yhdistää). Olen kokeillut bottia, portin vaihtamista, serverilistan päivittämistä manuaalisesti / hakenut sharereactorin sivuilta uuden listan, kokeillut useita eri asetus vaihtoehtoja (downloadspeed, uploadspeed, number of connection, jne...). En omastamielestäni käytä proxya ainakaan sitä ei ole IE:n asetuksissa määritetty ja minulla on kiinteä IP joten se ei voi johtua siitä että sonera nat:taisi ip:n. Kazaa ohjelma minulla kuitenkin toimii hyvin. En enää keksi mitä voisin kokeilla osaako kukaan antaa minkäänlaisia neuvoja vai pitäisikö minun luovuttaa suosiolla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. toukokuuta 2002 @ 11:38

pihlaja
Newbie
_
16. toukokuuta 2002 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
213.139.173.46 : 4661 Koitas tota, ainakin itelläni toimii ja on kans soneran kiinteistöliittymä. ekaks tyhjennät koko sevo listan ja sit lisäät antamani servon.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. toukokuuta 2002 @ 12:11

Zied
Junior Member
_
16. toukokuuta 2002 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla autto kun asensin versio .60:an
8ball
Account closed as per user's own request
_
19. toukokuuta 2002 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilin tätä serveriä (213.139.173.46 : 4661 ) ja se toimi kyllä, mutta en vieläkään saa muita servereitä toimimaan. Osaisiko kukaan sanoa missä vika. Tuo yksi serveri auttoi kyllä hieman, mutta kun on vain yksi serveri niin ei oikein pääse kunnolla imuroimaan. Minulla on jo asennettu versio .60 eli sen asentaminen ei auta.
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. toukokuuta 2002 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo... nyt lähti edonkeyn ohjeet :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. toukokuuta 2002 @ 21:38

henricus
Suspended due to non-functional email address
_
29. toukokuuta 2002 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse sain edonkeyn toimimaan myös ainoastaan yllä mainitulla IP;llä, joka taitaa olla kotimainen, by the way. Omistan Soneran HoasNet -liittymän, joka on samanlainen kuin kiinteistöliittymä, tosin ip on dynaaminen.
Mikä voi olla järkenä siinä, että yksi servo toimii, muut eivät?? Joku viisas voisi yrittää keksiä, itse en enää jaksa..... kiitos

Kiitos jake, printtasin ohjeet ja kokeilen myöhemmin himassa, duuniin ei viitsi asennelle edonkeytä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. toukokuuta 2002 @ 05:17

Mainos
_
__

_
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
29. toukokuuta 2002 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Autanpa vielä tämän kerran, kun "kuului" tuo kiitos sana, mitä aika harvoin näkee täällä.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

henricus kun olet lukenut tämän niin kirjoitatko jotain tähän, sen jälkeen lähtee tämä viesti pois..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. toukokuuta 2002 @ 14:01

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey ja soneran kiinteistöliittymä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy