User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 17:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > hyvä, mutta kohtuu hintainen "dvd-kotiteatteri"?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hyvä, mutta kohtuu hintainen "dvd-kotiteatteri"?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Enoxol
Member
_
7. maaliskuuta 2006 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs ois takoitus ostaa itelle dvd-soitin ja kotiteatteri. Ja nythän kun markkinoilla on niitä kaikenmaailman "kotiteatteri+dvd-soitin" paketteja ties mitä, niin osaisitteko suositella jotain sellasta...

Hinta ois hyvä, että ei mikään kauheen kallis, mitä halvempi sen parempi (kunhan ei mikään täysin romulaite), kun ei opiskelijan budjetti oikein kalliisiin laitteisiin riitä..

Kokemuksia? Hinta heittoja? Arvostelujen voittaneita "boxeja"? yms.

Lisättäköön vielä, että kannattaisiko ostoa mielestänne lykätä, kun oon aatellu tuon Playstation3:sen ostaa, ja sittenhän ei tuota dvd-soitinta niinkään tarvitsisi?
Ja onko yleensäkkään viisasta ostaa tuollaista pakettia vai kotiteatterit ja dvd-soittimet erikseen?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. maaliskuuta 2006 @ 14:56

AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
8. maaliskuuta 2006 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos aiot ostaa vahvarin, kaiuttimet ja soittimen erikseen, niin siihen menee väkisinkin aivan älytön määrä rahaa. Eli paras (edullisempi) vaihtoehto on mainitsemasi kotiteatteripaketti, jossa vahvari on integroitu dvd-soittimeen, ja mukana tulee yleensä 5.1 kaiuttimet.
Quote:
Lisättäköön vielä, että kannattaisiko ostoa mielestänne lykätä, kun oon aatellu tuon Playstation3:sen ostaa, ja sittenhän ei tuota dvd-soitinta niinkään tarvitsisi?
Kannattaa etsiä sellaista pakettia, jonka soittimessa on ainakin 2 sisääntuloa äänelle. Näin saat mm. digiboksin ja tuon ps3:sen kiinni kaiuttimiin. Itse ostin tuossa vähän aikaan sitten 129e:lla (alennuksesta, ovh. 149e) gigantista eltaxin 5.1 kotiteatterisysteemin, jonka soittimessa on divx-tuki ja parit audio sisääntulot. Totta puhuakseni soittimessa ei ole vielä yhtään levyä käynyt sisällä, sillä käytän ainoastaan kaiuttimia soittimen kautta (digiboksi & xbox 360), ja dvd:t katson joko pc:n kautta tai xboxilla.

En ole mikään audiohifisti, minulle kuvanlaatu on enemmänkin tärkeää. Tämä kokoonpano tuli kompensoimaan television olemattomia bassontoistokykyjä, ja hyvin se on hommansa hoitanut. Peleissäkin ihan kiva, kun on 5.1 äänet ja vähän enemmän bassoa.

Niin ja mikäli ei ole mahdollisuutta kiinnittää pieniä kaiuttimia mihinkään, niin kannattaa metsästää sellaista pakettia, jossa on korkeat lattiakaiuttimet. Olen nähnyt tällaisia mm. gigantissa ja kodin ykkösessä.
Enoxol
Member
_
9. maaliskuuta 2006 @ 06:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
eltaxin 5.1 kotiteatterisysteemin
Tuossa siis on se 2 sisääntuloa? Ja on tuollainen dvd-kotiteatteri boxi?

Hinta näyttäisi olevan odotettua halvempi... =) mikä on tietysti hyvä juttu... Ja oot ollu tyytväinen?
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
9. maaliskuuta 2006 @ 07:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu pari rca-sisääntuloa löytyy, ja soittimen lisäksi juuri ne 5.1 kaiuttimet. Ihan tyytyväinen olen ollut, hintaansa nähden aivan loistavat kaiuttimet.
Enoxol
Member
_
9. maaliskuuta 2006 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon aatellu ostaa jomman kumman näistä: -->

http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigant...


http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigant...

Kumpaa suosittelette? Tuossa panasonicissa on kyllä enemmän hintaa, mutta onko se sitten kannattavampi?

Edit:
Onko noissa kahessa sitten se 2 sisääntuloa?

Linkki suoraan gigantin kotiteatteri paikkaan...
Oisko joku muu sitten suositeltavampi? (pysytään siinä hinnassa kuitenkin mielellään alle 300)

http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigant...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. maaliskuuta 2006 @ 11:36

hardhead1
Newbie
_
9. maaliskuuta 2006 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eltax saanut kavereilta paljon kehuja, ja mitä ite oon katellu ja kuunnellu ni on ollu hintansa veroinen ja enemmänkin, itse en ostaisi muuta alle 600? laitetta, jollei jotain älyttömiä tarjouksia ole tiedossa ja voihan hommata paremmat kaiuttimet sisältävän paketin niitä kannattaa kysellä useammasta liikkeestä
Enoxol
Member
_
9. maaliskuuta 2006 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hardhead1

Niin siis hinta ei saa olla mielellään kovin korkea...
Mun kaverit tiedä mitään noista vehkeistä, enkä kyllä itsekkään... :)
hardhead1
Newbie
_
9. maaliskuuta 2006 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kysely kannattaa. mene esim useampaan mustaan pörssiin kyseleen eltexistä, muitakin liikkeitä kannattaa kokeilla. kajarit on pakettien heikoin lenkki ja tehoa yleensä riittää kaikissa, mutta pyydä saada kokeilla jotain tuttua leffaa ja musiikkia paketilla. erot tulee yleensä hiljaisilla voimakkuuksilla monissa on aivan hirveä tyhjäkäynti hurina joka ei lopu aina muuten kuin töpselin irroittamalla kuten esim. baier. kysele myös erillistä kaiutin ja soitin systeemiä niissä on paremmat liitäntä mahdollisuudet, hinta nousee, mutta ei tarvitse uusia kaikkea kerralla. halpa kohtuullinen 5.1 kaiutin+vahv verkkokaupan datadat650 hinta on jotain 50?
Enoxol
Member
_
9. maaliskuuta 2006 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok, mutta onko noista gigantin sivuilla esillä olevista joku, mitä suosittelisitte?
On mm. helpompi lähteä kyselemään, sitten kun on joku mihin vertailla..
hardhead1
Newbie
_
9. maaliskuuta 2006 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
panasonic on parempi, jos käytät poltettuja levyjä se tukee +-levyjä ja muutenkin kattavempi tuki kokemuksesta panasonicissa parempi ääni ja todellisemmat tehot, ja näkyis olevan kaivatut 2 input audio. liittimet pystyy kyllä jakamaan, mutta se tuo lisää häiriöitä. jos oot pk seudulta niin käy esim kruununradiossa tai muussa vanhassa liikkeessä kysymässä/kokeilemassa miten paremmat vehkeet hoitaa homman. niistä saa hyvän vertailun mitä vois olla ja mihin joutuu tyytymään. koitan kattoo paremmalla ajalla jotain vertailtavaa, olen itsekin samalla asialla ps. kiireellä ei voi tehdä lasta eikä paskaa, halpaa kotiteatteria jota jaksais kovin pitkään kuunnella
hardhead1
Newbie
_
9. maaliskuuta 2006 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lisäystä edelliseen. mun mielestä eltex tai panasonic, mutta kävisin todellakin kysymässä jostain parempia kajareita eltexiin, jos on n. 300 rahaa käyttää niin sillä n. 200? saa aikalailla paremmat kuin missään vakio satsissa on. muovi ei voita puuta
Enoxol
Member
_
10. maaliskuuta 2006 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saisin duunista tosi edullisesti tällasen:
Atech (audio) WE-101
Onko kellään kokemusta tästä tai mitään sanomista merkistä?
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
10. maaliskuuta 2006 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kuulosta hyvältä tuolla....

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=Atech+%28audio%29+WE-101+&btn...

Ennemmin ostat monipuolisen edullisen dvd-soittimen ja siihen aktiivi kaiutin sarjan jossa input.teja muilekin laitteille.

Esim. http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=28044670

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

Enoxol
Member
_
10. maaliskuuta 2006 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis jos nyt vaikka tuon ostaisin, joutuisin ostamaan siihen lisäksi vielä vahvistimen ja dvd-soittimen.. nousee hinta nopiasti...

Pointti olikin siksi juuri se, että ostan tuollaisen boxin... =)
"laite vaatimukset olisi, että on tuo 2 sisääntuloa äänelle ja kohtuu hintainen...
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
11. maaliskuuta 2006 @ 02:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVD, VCD, SVCD, CD,, DVD-RW, CD-R, CD-RW, Kodak CD, HDCD
MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX Pro, DivX V4.02/5.02/5.03, XViD
Näillä ominaisuuksilla varustettu dvd-soitin irtoaa n. 50?.
BENCH ei tarvitse vahvistinta 5.1/3xRCA sisään tuloa, vastaavia laitteitakin löytyy.


Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

Mainos
_
__
 
_
Enoxol
Member
_
19. maaliskuuta 2006 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sain ton kotiteatterin ilmaseksi töistä... siis tuon atech WE-101..
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > hyvä, mutta kohtuu hintainen "dvd-kotiteatteri"?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy