User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.5.2025 / 02:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > web-gallerian luonti ohjelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
WEB-Gallerian luonti ohjelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
munkero
Junior Member
_
7. maaliskuuta 2006 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, elikkäs kertokaapas joitain kevyitä ja mukavia web-valokuvagallerian luonti ohjelmia?
oon ite käyttäny joskus Adobe Photoshop Albumia....oli ihan hyvä mutta toimi loppupeleissä mun P3:llä melko nihkeästi!
mitäs tet suosittelette?

..:jos kone on paska, niin se pittää kestää:..
Senior Member

20 tuotearviota
_
7. maaliskuuta 2006 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Web Album Generator
http://www.ornj.net/software/webalbum/
Tuo on ainakin yksi kohtuu köykänen ja vieläpä ilmainen.
viuhake
Junior Member

1 tuotearvio
_
7. maaliskuuta 2006 @ 23:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nero 7, mutta ei oo ilmainen. siis täähän sisältää eräänlaisen home-gallerian.
MissBlue
Senior Member

3 tuotearviota
_
8. maaliskuuta 2006 @ 08:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jalbum on kanssa toimiva, monipuolinen ja ilmainen.
Junior Member
_
8. maaliskuuta 2006 @ 08:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Picasa 2.0 Ilmainen ja mielestäni ihan toimivia gallerioita saa aikaiseksi..

"Tämä mietelause olisi viisi sanaa pitkä jos se olisi seitsämän sanaa lyhyempi.."
clotam
Junior Member

2 tuotearviota
_
8. maaliskuuta 2006 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
JAlbum sitä minä suosittelen myös! :)
Junior Member
_
10. maaliskuuta 2006 @ 06:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytyy myöntää että tuo JAlbum oli kyllä aika kovis!!

Monipuolinen, helppo ja ihan siistin toimivia templatejakin..

"Tämä mietelause olisi viisi sanaa pitkä jos se olisi seitsämän sanaa lyhyempi.."
Mainos
_
__

_
pkeijo
Newbie
_
10. maaliskuuta 2006 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen käyttänyt Galleroo ohjelmaa, sekin on aika yksinkertainen.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > web-gallerian luonti ohjelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy