motorolla L6
|
|
gangsta05
Junior Member
|
7. maaliskuuta 2006 @ 16:40 |
Linkki tähän viestiin
|
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
8. maaliskuuta 2006 @ 02:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Tekstiviestin kirjoittaminen huomattavasti hitaampaa kuin nokioissa. Osa asetuksista oudoissa paikoissa, eli menee kyllä manuaalin tutustumiseen aikansa, ennen kuin noita osaa käyttää.
|
Bertone
Senior Member
|
8. maaliskuuta 2006 @ 05:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Osa asetuksista oudoissa paikoissa, eli menee kyllä manuaalin tutustumiseen aikansa, ennen kuin noita osaa käyttää.
Järjen käyttö on myös sallittua :) itse juuri pariviikkoa sitten ostin
uuden moto pebl u6 luurin ja olen siihen enemmän kuin tyytyväinen. enkä ole edes manuaalia avannut ja laatukin on pikkasen eri luokkaa kuin nokian kumisaappaissa.
koskaan aikaisemmin ei ole motoa ollut. vai kaks nokiaa(jota en enää ikinä osta), siemenssejä ja ericssoneja.
- Lahti -
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
8. maaliskuuta 2006 @ 05:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Motoroloissa ei oo radioata (ainakaan suurimmassa osassa) ja edge puuttuu melkeen kaikista.
Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
8. maaliskuuta 2006 @ 06:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Järjen käyttö on myös sallittua :)
Mutta ei ollutkaan järjenkäytöstä kiinni, ainakaan razr v3:ssa :) Esimerkiksi puhelimen tyhjän tilan määrää ei saanut katsottua muualta kuin kameran kautta.
Mutta tosiaan motorolan puhelimet ovat aivan eri laatuisia kuin nokian puhelimet. Useimmat toiminnot on koitettu tehdä mahdollisimman käyttäjäystävälliseksi. Melkein kaikissa uusimmissa motorolan puhelimissa datakaapelin virkaa toimittaa mini-usb, joka löytyy lähes kaikilta digikameran omistajiltakin. Ohjelmistopuolella pc:llä oli kyllä hieman häikkää, mutta paremmin se toimi kuin nokian pop-port/pc-suite -duo.
Quote: Motoroloissa ei oo radioata (ainakaan suurimmassa osassa) ja edge puuttuu melkeen kaikista.
Mielummin puhelimet puhelimena ja radiot sitten erikseen, ainakin minun mielestäni. Vaikka mp3-soitin sitten, radiosta kun ei mitään hyvää melkein ikinä tule. Niin ja ihan pelkässä puhelinkäytössä tuota edgeä ei edes tarvitse. Ja löytyyhän motorolalta myös niitä edge-malleja, mikäli se aivan välttämätön on.
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
8. maaliskuuta 2006 @ 06:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Sais tosiaa kännyvalmistajat tehdä jotaikin yhteisiä standardeja! Toi miniusb tai firewire liitin olis ihan hyvä, toi nokian popport liitin on ainakin ihan hanurista. Pikkasen liikutat puhelinta, kun se on kiinni datakaapelissa, ni heti kuuluu pingpongit koneesta ja yhteys katkee :D
Sit joku datakaapeli pitää maksaa 40?, kun joku usbkaapeli maksais max 10?.
Itse oon tykänny Nokian valikoista, mutta joissakin uudemmissa puhelimissa niistä on saatu aika sekavia.
Ja ainakin 5140i:hin tarkoitettu pcsuite on kans aika surkee, ei sillä oikeen mitään voi tehdä, paitsi yhdistää nettiin :P
Acer Aspire 3022WLMi.
|
xmedia666
Senior Member
|
8. maaliskuuta 2006 @ 06:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos 10mt muisti riittää niin on hyvä puhelin, itse ainaski tarvin aina muistikortillisen puhelimen=)
: 5300 Xpress music
: 160gt kovo, SmartXX LT OPX V2 modpiiri, Hitachi-lg dvd-asema
: v7, Flip top cover + swap magic v3.6
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
8. maaliskuuta 2006 @ 06:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaa vierailla www . puhelinvertailu . com
Siellä pystyy hakemaan puhelimia tiettyjen ehtojen avulla ja vertailemaan keskenään.
Acer Aspire 3022WLMi.
|
gangsta05
Junior Member
|
8. maaliskuuta 2006 @ 09:41 |
Linkki tähän viestiin
|
kiitti noista ja viel sellast et tuleeks se mini usb kaapeli mukana , toimiiko samat pelit kun nokiassa.
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
8. maaliskuuta 2006 @ 11:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Motorolan v3:ssa tulee mukana, mutta tuskin muissa. Kaikki samat javapelit pitäisi toimia, mitkä toimivat nokian puhelimissakin. Ei noista peleistä ole niin paljoa kokemusta, kun poistin ne kaikki puhelimen ostettuani, enkä sen jälkeen laittanut uusia.
|
gangsta05
Junior Member
|
9. maaliskuuta 2006 @ 12:45 |
Linkki tähän viestiin
|
ok
|
Bertone
Senior Member
|
11. maaliskuuta 2006 @ 16:11 |
Linkki tähän viestiin
|
tuli mun peblissä ainakin usbi piuha mukana... ;)
- Lahti -
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
16. maaliskuuta 2006 @ 18:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Onks noissa Motoroloissa jotain softaa mukana millä saa tungettuu kaikkee sinne puhelimeen vai pitääks imee jostain vai onks sellasta ylipäätään olemassa??
|
Danshaku
Suspended due to non-functional email address
|
17. maaliskuuta 2006 @ 04:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Hommaa motorolan e1000 mallin saunalahelta. Mukaan tulee 128 transflash ja sd aihio, jolla saa transflshin sd:ksi. Mukana mp3 soitin, g3 gps ja paljon muuta. Miinusta tosin tulee akkukestosta ja motorolan datakaapelista ja aivan hirveästä softasta. Mutta data liikenne puhelin---> tietokone---> puhelin toimii loistavasti 5 euron muistikortinlukijan kanssa muistikortin kanssa. mukana tulee kaikenlisäksi yllättävän laadukkaat kuulokkeen, jotka toimii samalla handsfreenä. Olen henkkoht tykänny kyseisestä kännykästä. Suosittelen!
Ei kaikkea kaikille, vaan jotakin jokaiselle
|
Mainos
|
|
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
19. maaliskuuta 2006 @ 20:20 |
Linkki tähän viestiin
|
L6:n tuli hommattua ja nyt ongelmana se että miten puhelimeen saa siirrettyä jotain pelejä? Mikä tiedostomuoto on motorolan peleissä että ne saa toimimaan? Ja saako ne siirrettyä tolla phonetoolssilla?
kiitti
|