User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 1.10.2024 / 01:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > yhdistelmäviritin kannettavaan
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
yhdistelmäviritin kannettavaan
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Moderator

1 tuotearvio
_
8. maaliskuuta 2006 @ 20:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyykö markkinoilta usb-digikorttia s-video- lähdöllä? Mpeg- purkukortti taitaisi lisätä vermeen painoa, mutta tuskin olisi ajatuksena mahdoton. Toinen sopiva vaihtoehto olisi samalla periaatteella toimiva digiboksi usb2- liitännällä.
Senior Member

4 tuotearviota
_
9. maaliskuuta 2006 @ 02:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miksi et vedä s-videota näytönohjaimen kautta (missä tod.näk. on s-video liitin)
Senior Member

4 tuotearviota
_
9. maaliskuuta 2006 @ 08:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pystyykö telkkariin pistämään kuvan kannettavan vga-liittimen avulla? On ainakin olemassa scart-vga kaapeleita.

Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
Moderator

1 tuotearvio
_
9. maaliskuuta 2006 @ 09:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pääfunktio laitteella olisi saada mökin telkulle kesäksi digitv ja lopuksi vuotta läppäriin. S-video toki toimisi, mutta mielummin melkein hommaisi erillisen halpisboksin mökille ainaisen läppärin kautta säätämisen sijaan. 80 e:llä taitaa saada molempiin tarkoituksiin malleja, joten taitaa tulla jopa halvemmaksi niin.
fevrier
Junior Member

2 tuotearviota
_
11. maaliskuuta 2006 @ 02:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan toi meidän seniori "lettas" nyt kyllä mun mielestä taas oikeella asialla ja voisin perustellakin parilla sanalla miks se on mun mielestä "perillä". Mä ainakin ostin omalle landelle ja vielä anoppilaan (kun sielläkin on toki käytävä, 2 kpl taas uutta T-boxia. Mä käyn kummassakin paikassaa säännöllisesti. Kun budjaan himassa (Helsingissä), on C-malli ja eri merkki. Kaikki tää alko oikeestaan siitä, kun ei jaksanut säädellä sitä läppäriä. Joskus nää tämän tyyppiset länkytykset kuulostaa varmaankien monien mielestä turhaltä ja muutenkin vähän oudolta, mutta toisaalta osa saattaa jopa hiffata tämän. En todellakaan haluu mitenkään Elvistellä, mut en mä jaksais stågessa tai heti perille päästyäni (omalla autolla ajamisesta puhumattakaan) alkaa säätää mitään. Läppäriä on ehkä duunin takia tullut käytettyä jo matkala, mutta ei sitä aina jaksa huvikseen alkaa taas alusta (tiedän kyllä, etä jollekulle tämän alan taitajalle se ois sika helppo nakki, mut mä oon joskus niin poikki, että kun viiminen eemeli lähtee, sammuu myös virrat). Nyt joku saatta kysyä, että mitäs mä nyt sitten teen, mutta etukäteen vastattuna, nyt on aikaa ja tää on ihan jees (kun saa vielä olla koko viikonlopun himasakin). Mull taitaa olla jo vähän liikaa noi rauhalliset päivät, kuten varhaiseläkkeet sun muut mielessä, kun höpötän tämmöisiä, mutta mä diggaan heittää levyks melkein missä vaan ja toisaalta tehdä vaikka duunia missä vaan. On tullut jo aika, kun haluu kaikki vermeet erikseen, ilman säätöjä (ehkä säädän ekalla kerralla, mutta keskimäärin 2 min. / boxi, ellei nyt oo joku ihan kans...., eikun muu hömppä.
Mainos
_
__
 
_
Moderator

1 tuotearvio
_
11. maaliskuuta 2006 @ 22:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehkä tosiaan tuli vähän epäselvästi ilmaistua :-). TV on tosiaan viihdevempain ja odottelu että läppäri avautuu ja piuhojen kanssa räpeltely ei oikein sovi kesämökkipuuhaksi. Paras vempain olisi siis kompaktin kokoinen digiboksi kaukosäätimen kera joka toimisi myös samalla periaatteella kuin tavallinen usb-digikortti ja ottaisi virran usb:n kautta läppäristä. tai erillisen virtalähteen kautta verkkopistokkeesta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. maaliskuuta 2006 @ 23:00

afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > yhdistelmäviritin kannettavaan
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy