User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 5.1.2025 / 00:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > fight night 3 ja hidas taistelu systeemi?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Fight Night 3 ja hidas taistelu systeemi?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Ciimael
Suspended due to non-functional email address
_
11. maaliskuuta 2006 @ 05:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on PS2 Fight night 2 ja tuntuma on hyvä lyönnit lähtee kuten tattia heilauttaa, jopa yhtä nopeasti. Boxin Fight night 3 ottelut ovat todella hidas tempoisia, tatin heilahduksesta menee n. 3s kunnes lyönti on perillä, jos silloinkaan. Mitä hyvälle tuntumalle on tapahtunut? Uudesta fight nightinsta ei saa siis mitään otetta! Onko kyseisessä pelissä jotain game speediä nostavaa vaihtoehtoa? itse en mitään siihen viittaavaa löytänyt... Miten voi 0lla, että PS2 FN2 on kolme kertaa nopea tempoisempi kuin uusin box360 käännös? ((x360 FN3:ssä kerkeää jopa korjaamaan sohvalla asentoaa ja vasta sen jälkeen jännittää osuuko huitaisu...Haymakerin ne vasta tuskaa tekee, kuin jostain komediasta jossa kaveri huutaa 3s ennen iskun lähtöä ja sitten kun lopulta pääsee löymään, sen perille menossa menee toiset 3s...! onneksesi sitten huomaat että vastustaja nojasi jo huudon 1s kohdalla lyönnistäsi irti...)) /onko siis game speediä nosvaa/ tai vastaavaa mahdollisuutta, tervataistelut ei oikeen innosta/
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2006 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ite huomasin kanssa ettei tuon tatin kanssa tule mitään pelaamisesta. Vaihdoin konffit niin, että napeissa on jabit ja hookit. Uppercutit sun muut voi sitten tatilla tehdä jos mielii. Huomattavasti nopeammin onnnistuu näillä asetuksilla. Äsken tuli juuri everlastin sponssaamassa matsissa turpaan 12. erässä :p Tuomarien päätöksen mukaan olisin voittanut kirkkaasti.
Ciimael
Suspended due to non-functional email address
_
12. maaliskuuta 2006 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sehän juuri oli Fight nightissa kultaa kun sai tattia heilauttamalla lyönnit lähtemään sulavasti...nyt... tekisi mieli vain itkeä. itsekkin olen vaihtanut konffit samalla lailla että lyönnit lähtevät napeilla. Mutta napeilla löyminen= tunnelman tappo. ketuttaa suoranaisesti hieman... nyt jopa joutuu suojaamaan :)... no kaikkeen tottuu...ehkä.

(täytynee laittaa jyuushiro korvan taakse sillä itsekin omistan liven... ostappa ghost reconin uusin niin saadaan pelit pystyy ;)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. maaliskuuta 2006 @ 17:56

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > fight night 3 ja hidas taistelu systeemi?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy