Kuvat yms. kännykältä koneelle ja toisinpäin
|
|
Member
3 tuotearviota
|
11. maaliskuuta 2006 @ 14:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli kysyisin: 1. Onko sen pakko olla bluetooth, vai onko jonkin sortin tiedonsiirto johtoja? 2. Jos on erilaisia vaihtoehtoja, niin kumpaa suosittelette? 3. Mistähän niitä saa ostettua ja minkä hintaisia ne ovat?
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
11. maaliskuuta 2006 @ 14:41 |
Linkki tähän viestiin
|
pitää olla bluetooth, usb kaapeli tai muistikortti (jos puhelimessa on). bluetooth maksaa noin 20e halvimmillaan ja nokialla usb kaapeli maksaa noin 40e
|
Member
3 tuotearviota
|
12. maaliskuuta 2006 @ 04:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Okei. Voisitteko vielä lähettää linkkejä mistä voisi saada halvalla semmoisen.
PS: Ei nettikauppaa
|
mettala
Member
3 tuotearviota
|
12. maaliskuuta 2006 @ 16:59 |
Linkki tähän viestiin
|
yleensä noita bluetootheja saa kaikista liikkeistä, missä elektroniikkaa myydään. itse en ole törmännyt paljoa alle 20e maksavaan bluetoothiin joten mä ottaisin kyllä ekan joka maksaa ~20e. että ei muuta kuin kaupungille etsimään...
"All animals except man know that the principal business of life is to enjoy it"
-Samuel Butler
|
xmedia666
Senior Member
|
13. maaliskuuta 2006 @ 08:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Usb kaapeli ja muistikortinlukjia ovat luotettavampia tiedostojen siirtelyyn verrattuna bluetoothiin ja infrapunaan. Ja ainakin muistikortinlukijoita saa alle 20e, joitakin jopa reilusti alle.
: 5300 Xpress music
: 160gt kovo, SmartXX LT OPX V2 modpiiri, Hitachi-lg dvd-asema
: v7, Flip top cover + swap magic v3.6
|
mettala
Member
3 tuotearviota
|
13. maaliskuuta 2006 @ 10:16 |
Linkki tähän viestiin
|
no bluetooth on kyllä huomattavasti käytännöllisempi, sillä ellei omista aivan tuliterää nokian N-sarjan puhelinta niin joutuu aina avaamaan puhelimen että saa sen muistikortin pois
"All animals except man know that the principal business of life is to enjoy it"
-Samuel Butler
|
shnigi
Senior Member
3 tuotearviota
|
13. maaliskuuta 2006 @ 16:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Bluetooth on hidas siirtoväline, totesin myös sen että nokian toedonsiirtokaapeli (oma puhelimeni nokia 6630) on hidas tapa siirtää, joten varmasti muistikortin kanssa pelaa parhaiten + muistikortinlukulaite. Itse valitsisin viimeisenä tuon bluetoothin.
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
13. maaliskuuta 2006 @ 16:20 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
16. maaliskuuta 2006 @ 15:56 |
Linkki tähän viestiin
|
bluetooth on hitain usb johto on aikanopea mutta suoraa muistikortilla tietokoneeseen on nopein
|
mettala
Member
3 tuotearviota
|
17. maaliskuuta 2006 @ 05:07 |
Linkki tähän viestiin
|
mut toisaalta ne tiedostot(esim. kvuat) mitä siirretään on sen kokoisia että se siirto bluetoothilla kestää <1 sec/kuva. ja bluetooth on ehdottomasti kätevin
-Samuel Butler
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
17. maaliskuuta 2006 @ 12:13 |
Linkki tähän viestiin
|
sekunneista taisi unohtua nolla perästä
ja mikä se kvuat tarkoittaa
|
mettala
Member
3 tuotearviota
|
17. maaliskuuta 2006 @ 12:38 |
Linkki tähän viestiin
|
no se kvuat typo (!!kuvat!!)
ja ei siitä nollaa unohtunut. esim ku lähetän kännystä kuvan koneelle nii se lähetetään palkki vaa vilahtaa siinä.
tällaisen tekstin löysin netistä:
Q: What is the data throughput speed of a Bluetooth connection?
A: Bluetooth transfers data at a rate of 721 Kbps, which is from three to eight times the average speed of parallel and serial ports, respectively. This bandwidth is capable of transmitting voice, data, video and still images.
-Samuel Butler
|
xmedia666
Senior Member
|
17. maaliskuuta 2006 @ 16:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Kaippa se bluetooth ihan kätevä on jos sen saa kirvein ja vasaroin koneelle asennettua. Mitä näitä foorumeita olen lukenut niin olen saanut käsityksen että bluetooth reistailee milloin mistäkin. Jos hyvälle päälle sattuu niin tietokone tunnistaa sen, mutta sitte ei kännykkä tunnista jne... Ja aina yhteys ongelmia, että itse en ainakaan viiti edes harkita bluetoothia. Ja suurempia tiedostoja lähetellessä saattaa yhteys katketa, tästä syystä olen usb kaapelin ja muistikortinlukijan kannalla.
: 5300 Xpress music
: 160gt kovo, SmartXX LT OPX V2 modpiiri, Hitachi-lg dvd-asema
: v7, Flip top cover + swap magic v3.6
|
mettala
Member
3 tuotearviota
|
17. maaliskuuta 2006 @ 16:41 |
Linkki tähän viestiin
|
eiköhän nuo ongelmat ole ihan käyttäjäkohtaisia ja jokaisella elektroniikkalaitteella taitaa olla niitä tyytyväisiä sekä pettyneitä käyttäjiä. ja nää taitaa olla niitä mielipidekysymyksiä. jotkut pitävät jalkapallosta ja jotkut taas jääkiekosta...
-Samuel Butler
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
17. maaliskuuta 2006 @ 16:48 |
Linkki tähän viestiin
|
olisit voinnut laittaa tuon suomeksi
Q: What is the data throughput speed of a Bluetooth connection?
A: Bluetooth transfers data at a rate of 721 Kbps, which is from three to eight times the average speed of parallel and serial ports, respectively. This bandwidth is capable of transmitting voice, data, video and still images.
siitä ei pääse millään eroon ,että bluetooth on hidas kannattaisi kokeilla kaikkia vaitoehtoja ennen kuin pitää bluetoothia nopeana ainakaan 1,3megapikselin kamerakännykällä kuvat kestää siirtää kauan.
|
mettala
Member
3 tuotearviota
|
17. maaliskuuta 2006 @ 16:50 |
Linkki tähän viestiin
|
no kyllä se nopeemmaksi tulee kuin sammuttaa puhelin, ottaa takakuori pois, ottaa akku pois, ottaa muistikortti pois, laittaa se siihen laitteesee, kasaa puhelin uudestaan ja käynistää se
EDIT: ja siihen nopeuteen vaikuttaa myös puhelinmalli
-Samuel Butler
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. maaliskuuta 2006 @ 16:51
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
17. maaliskuuta 2006 @ 16:53 |
Linkki tähän viestiin
|
haahaa mutta minulla ei tarvitse sammuttaa puhelinta
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
|
18. maaliskuuta 2006 @ 04:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, sitä varten nykyään melkein kaikissa uusissa puhlimissa on HotSwap.
Typo
Asus M6Va
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. maaliskuuta 2006 @ 04:16
|