User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 03:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > ongelmia dc++ lataamisen kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia DC++ lataamisen kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tal90
Suspended due to non-functional email address
_
11. maaliskuuta 2006 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olin käyttänyt DC++ noin vuoden kun se pari viikkoa sitten alkoi ladata alle kilotavun nopeudella. En tiedä mikä ongelma on. Olen poistanut ohjelman ja asentanut sen uudelleen eikä nopeus ole palautunut. Olen myös asentanut DC++ toiselle koneelleni ja ongelma on sama. Aina alussa DC++ lataa normaalisti muutaman minuutin ja sitten nopeus laskee.
Modeemi on zyxel prestige 660R-61 ja NAT ei ole päällä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. maaliskuuta 2006 @ 13:15

AfterDawn Addict
_
12. maaliskuuta 2006 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Et ole vaihtanut esim. palvelun tarjoajaa tai adsl modeemiasi?

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Raato
Junior Member
_
14. maaliskuuta 2006 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole varma pitääkö tämä paikkaansa, mutta:
Jotkin palveluntarjoajat käyttää jonkinlaista pakettien tunnistusta tai uudelleenmuotoilua ja tämän seurauksena ainakin DCn siirtonopeudet laskisivat noin mataliksi.
Jos jollakin on varmaa tai tarkempaa tietoa tuosta, niin kertokoot lisää...
Marku2
Senior Member
_
14. maaliskuuta 2006 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

The rules of the Afterdawn/Afterdawnin säännöt!
Rules: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/2487
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
tal90
Suspended due to non-functional email address
_
15. maaliskuuta 2006 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen lähettänyt viestin palveluntarjoajalle ja sieltä sanottiin ettei ole palvelunrajoituksia eikä p2p rajoituksia.
Olen vaihtanut palomuurin eikä ole auttanut.
Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
16. maaliskuuta 2006 @ 03:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile minkä ip-osoitteen saat seuraavalla tavalla:

Käynnistä -> Suorita -> cmd -> ipconfig/all
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > ongelmia dc++ lataamisen kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy