User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.10.2025 / 13:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kotelointi pöydänsisään..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kotelointi pöydänsisään..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
keljuk
Newbie
_
12. maaliskuuta 2006 @ 08:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen rakentamassa konetta vanhan puisen kirjoituspöydän sisään. Tai tarkemmin sanottuna alla olevaan tyhjään tilaan. Runko tulisi alle ja dvd asemat + usb hubit ja käynnistysnapit vetolaatikon sisään. Onko kellään kokemuksia samankaltaisesta projektista? Millaisia ongelmia on tullut vastaan?
Senior Member

2 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2006 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse suosittelen jos laatikkoon meinaat tehdä, laatikkoon jossa ei kierrä ilma. niin poraamaan 80mm tai 120mm tuulettimille reijät jotta ilma kiertää siellä (yksi sisään, yksi ulos)

itse kasasin koneen tv:n alla olevaan tasoon. en jaksanut mitään erityistä ruveta rakentamaan vaan heitin emolevyn alle pehmustetta(jotta ei tule mitään ärsyttäviä tärinöitä) joka ei johda sähköä. samaa pehmustetta pistin cd aseman (dvd-rom) ja kovalevyn alle. pehmusteena käytin sitä jolla pehmustetaan emot kun ne toimitetaan laatikossa, mitä se nyt sitten onkaan? sekä virtanapin oon tehny vanhan powerin päälle/pois napista, hyvin toimii ;> ja jos resettiä tarvii niin pitää kaivaa vain ruuvari laatikosta.

hyvin kone on toiminu, käytän konetta media pc:nä- tai se on vielä testikäytössä. katson hyödynkö siitä mitään :D

--

ehkä siinä oli jotain apuja, mutta tosiaan tuo ilman kierto on todella tärkeä. suosittelen että pistät kaikkien osien alle pehmustetta jotta ei tule "reserointia" tai yleensäkkään tärinä ääniä.

Asus P8Z68-V PRO/GEN3 | 2500K + H2O | 8GB Vengeance | HD6870 + H2O | Samsung 830 SSD | Antec P180 + NeoHE 550W | Samsung SyncMaster 2333SW
Member

4 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2006 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on kone tässä työpöydän oikealla puolella alhaalla olevassa kaapissa, poistin takaseinän ja asensin ritilän ja etupuolella on ovi kiinni ja ovessa yläpuolella ja alapuolella 2 cm rako ja hyvin on pelannut, ei ole lämmöt nousseet, kone suojassa muksujen sormilta lukkojen takana.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kotelointi pöydänsisään..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy