Taitaa olla tyhmä kysymys :)..
|
|
kamata
Junior Member
|
18. toukokuuta 2002 @ 07:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin miten saan DVD elokuvan nauhoitettua VHS-kasetille? Minulla on tv out näytönohjain, joten saan kuvan televisioon.Sitten se itse ongelma, eli se näyttää elokuvan av\camera kanavalla eikä videot osaa nauhoittaa siltä kanavalta.Voiko sitä kanava paikkaa muuttaa jostakin?
|
I hate titles
35 tuotearviota
|
18. toukokuuta 2002 @ 13:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Eh? Siis TV-Out kytketään nauhotettaessa videoihin, ei televisioon.
|
kamata
Junior Member
|
18. toukokuuta 2002 @ 13:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ku juu..niin tietenki :)..olinpa vähän yksinkertainen :)..harmi vaan et mun videoissa ei ole s-videolle paikkaa..Pitää vissiin sit yhistää se scartin kautta?!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. toukokuuta 2002 @ 13:22
|
Admin
9 tuotearviota
|
18. toukokuuta 2002 @ 13:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Saatko kuvan komposiittina ulos videoista? Ainoastaan SVHS-nauhurit osaavat tallentaa S-Video signaalia sellaisenaan. Eli kuva ja ääni pitäisi viedä RCA-kaapeleilla ja Scart-adapterilla videoille.
|
tommi85
Senior Member
|
18. toukokuuta 2002 @ 14:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Muuten tulee mustavalkoinen kuva jota ei ole kiva katsoa. =)
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
18. toukokuuta 2002 @ 14:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt ei ole tietoa vaan arvailua.
Tvtool softa ehkä voisi muuttaa signaalin sellaiseksi, että värit pysyisivät ja nauhoitus onnistuisi, vaikka s-video signaali laitettaisiin adapterin kautta videoille. Softa toimii ainoastaan nvidian piireillä..
|
kamata
Junior Member
|
18. toukokuuta 2002 @ 15:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Sain sen nyt toimimaan scartin avulla,niin että kuva näkyy VÄRILLISENÄ,mutta ääni ei kuulu :)...sitä ei taida saada kuulumaan mitenkään,vai saako?
|
hissukka
Junior Member
|
18. toukokuuta 2002 @ 15:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Äänikortista audio-johto (missä toisessa päässä pieni plugi ja toisessa rca:t) scart adapteriin.
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
18. toukokuuta 2002 @ 16:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli kaapeli missä on 3,5mm plugi ja toisessa päässä kaksi RCA-liitintä (valkoinen ja punainen).
Tuolla luultavasti pitäisi toimia.
Riippuen tietysti siitä mitkä liitäntä mahdollisuudet sinulla on..
|
kamata
Junior Member
|
18. toukokuuta 2002 @ 16:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko semmoisia johtoja erikseen myytävänä vai mistä mä semmoisen saan? Jos sellainen on olemassa niin mikä sen nimi on?
|
Mainos
|
  |
|
Admin
9 tuotearviota
|
18. toukokuuta 2002 @ 16:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Noita piuhoja saa käytännössä ihan mistä vaan - tietokoneliikkeistä, kodinelektroniikkakaupoista, yleiselektroniikkaliikkeistä, Biltemasta jne. jne.
Luultavasti missä tahansa osataan antaa oikea kaapeli kouraan kun sanoo vain että pitää saada äänikortti kiinni vahvistimeen.
|