User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 00:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ ei toimi.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Dc++ ei toimi.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Heididi
Newbie
_
13. maaliskuuta 2006 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ladannut dc:een netistä mutta nyt se ei hae minkään laista musiikkia. Olen liittynyt hubeillekkin mutta silti se etsi mitään. Miten saan se toimimaan?
Marku2
Senior Member
_
13. maaliskuuta 2006 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko Aktiivi vai passiivi?

The rules of the Afterdawn/Afterdawnin säännöt!
Rules: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/2487
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Heididi
Newbie
_
13. maaliskuuta 2006 @ 10:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nokun hmm. en osaa edes kunnolla käyttää sitä.
kaawpeli
Member

3 tuotearviota
_
13. maaliskuuta 2006 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LAita passive tila päälle näin:

DC++:sta File/Settings/ Connection settings
Siinä on active, passive ja socks5. Paina passive ja käynnistä dc uudelleen.

Sano jos et osaa niin laitan kuvan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. maaliskuuta 2006 @ 11:25

Senior Member
_
13. maaliskuuta 2006 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. maaliskuuta 2006 @ 13:52

Heididi
Newbie
_
23. maaliskuuta 2006 @ 11:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen nyt passiivi tilassa eikä siltikään mitään tapahdu. Ja en tiedä mistä läytäisin tuon IP osoitteen / portin.
japo82
Suspended due to non-functional email address
_
23. maaliskuuta 2006 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Abit NF7
AMD Athlon XP 2700+ (2166 MHz)
1024 MB (PC3200 DDR SDRAM)
RADEON 9250 (128 MB)
Mainos
_
__

_
Heididi
Newbie
_
24. maaliskuuta 2006 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin olen tehnyt nuo kaikki asetukset mutta ei se silti toimi. Ja käyttänyt vielä tuota samaa apuna
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ ei toimi.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy