DC++ ei toimi
|
|
cepa
Newbie
|
14. maaliskuuta 2006 @ 17:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Modeemi: A-LINK RoadRunner 40E
Reititin: ZyXEL Prestige 334
Ongelmana on, että dc++ ei etsi tiedostoja. Olen katsonut kaikki mahdolliset ohjeet, ja nyt pitäisi kaikkien NAT yms. asetuksien olla oikein. Silti ei pysty lataamaan mitään DC++ :sta. Vaikka pistän yhteysasetukset passiiviksi, niin ei tapahdu mitään, kun pistän tiedoston hakuun esim. pelkän pisteen. Windowsin palomuurikin on pois päältä. MIKÄ VOI SIIS OLLA ONGELMA?
|
Member
|
15. maaliskuuta 2006 @ 08:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Oletko sisällä jollain hubilla. et löydä mitään ellet ole millää hubilla
|
cepa
Newbie
|
15. maaliskuuta 2006 @ 20:33 |
Linkki tähän viestiin
|
kyllä olen hubilla.
|
pkaksp
Moderator
|
16. maaliskuuta 2006 @ 03:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos pistät hakuun pelkän pisteen, niin ei varmasti tule mitään tuloksia. Monella hubilla on hakuun määritetty minimimerkkimäärä mikä pitää olla, esim. 4-5 kirjainta/merkkiä.
Jos ei passiivinakaan löydä mitään, niin vika on joko siinä että hakkaat hakua liian usein, jonka takia se menee "lukkoon" sinulta hetkeksi aikaa, tai sitten niitä hakemiasi tiedostoja ei vain yksinkertaisesti ole.
Edit. kannattaa aina kun klikkaat sitä hakua, niin katsoa hubin main chattiin, että antaako botti jotain herjaa siitä
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. maaliskuuta 2006 @ 03:18
|
Member
|
16. maaliskuuta 2006 @ 03:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisihan tuo johtua jostain operaattorin toimista.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. maaliskuuta 2006 @ 03:59
|
vsalkku
Junior Member
|
16. maaliskuuta 2006 @ 04:55 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla toimi kyl passiivi vaik operaattoril ei ollu portit auki
|
cepa
Newbie
|
16. maaliskuuta 2006 @ 17:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Olisiko mahdollista, että nortonin palomuuri estää toiminnan? Mielestäni DC++ on siellä sallittujen ohjelmien listalla, joten eikö sen silloin pitäisi toimia, vai pitäisikö palomuuriin tehdä vielä jotain asetuksia?
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
16. maaliskuuta 2006 @ 19:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Olisiko mahdollista, että nortonin palomuuri estää toiminnan? Mielestäni DC++ on siellä sallittujen ohjelmien listalla, joten eikö sen silloin pitäisi toimia, vai pitäisikö palomuuriin tehdä vielä jotain asetuksia?
Kaikkihan on mahdollista. Ei sille mielestäni kyllä sen kummempaa tarvii tehdä kun sallit vaan sille sen Dc:n.
Paljon vanhaa romurautaa.
|
cepa
Newbie
|
16. maaliskuuta 2006 @ 19:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Sain sitte DC++ toimimaan, mutta tällä on iha perkeleen vaikee saada ladattuu mitää, ku kellää ei oo vapaana latauspaikkoja. Sit ku loppujen lopuks on, ni lataaa nii perkeleen hitaasti. Mutta voi olla että täytyy vaa kestää tällane. Kyrsiipähä vaa pahemman kerran.
|
ernesti81
Newbie
1 tuotearvio
|
17. maaliskuuta 2006 @ 09:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla Dc pelittää Nortonin muurin kanssa loistavasti.
Ongelmana onkin se, että systerin koneella oleva f-secure client security 2004 ei päästä sisääntulevaa liikennettä läpi.
Asetuksissa molemminsuuntainen trafiikki kyl on sallittu mut silti dc ei toimi ku passiivi tilassa... Kaikenmaailman ohjeiden avulla olen yrittänyt dc:n asetuksista portteja availla ja ip:tä syöttää mut silti ei pelitä!
Voisiko syy ollakin jossain muualla?
|
vsalkku
Junior Member
|
17. maaliskuuta 2006 @ 10:23 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
17. maaliskuuta 2006 @ 10:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Sain sitte DC++ toimimaan, mutta tällä on iha perkeleen vaikee saada ladattuu mitää, ku kellää ei oo vapaana latauspaikkoja. Sit ku loppujen lopuks on, ni lataaa nii perkeleen hitaasti. Mutta voi olla että täytyy vaa kestää tällane. Kyrsiipähä vaa pahemman kerran.
No todennäköisesti olet sitten vaan huonolla hubilla jossa käyttäjät rajoittavat uploadaamista ja harrastavat muuta feikkaamista. Tämä on todennäköistä varsinkin jos olet jollain "minimi share 0GB" paikassa. Pistä kunnolla tavaraa jakoon ja kirjaudu kunnon hubille, sehän se idea tossa hommassa taitaa olla.
Paljon vanhaa romurautaa.
|
hannu80
Suspended due to non-functional email address
|
17. maaliskuuta 2006 @ 12:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: koneella oleva f-secure client security 2004 ei päästä sisääntulevaa liikennettä läpi.
2004 versiosta en tiedä mutta 6.0 versiossa pitää olla oletuksena oleva "Office" asetus,
jos sen muuttaa "Home", niin p2p-ohjelmat ei toimi kunnolla!
F-Secure Anti-Virus Client Security http://img234.imageshack.us/img234/1089/fsecureoffice43nz.jpg
Palomuuriohjelman oletuksena olevia suojausasetuksia ei saa muuttaa tiukemmiksi
tai muuten p2p-ohjelman lataukset hidastuvat eli silloin palomuuri
estää p2p-ohjelman kaiken kutsumattoman sisään tulevan liikenteen, vaikka ne olisi
sallittu palomuurin p2p-ohjelman palomuurisäännössä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. maaliskuuta 2006 @ 12:17
|
Kelmi69
Newbie
|
28. maaliskuuta 2006 @ 03:34 |
Linkki tähän viestiin
|
mun DC++ ei niinku toimi. se ei hae hubja ollenkaa ja sit siin lukee vaa et ''download failed: yhteydenmuodostamis yritys epäonnistui, koska vastapuoli ei vastannut oikein määritetyn ajan kuluessa tai aie. et osaisko joku kertoo et mikä mätää??
|
BombA92
|
2. huhtikuuta 2006 @ 07:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Mistä sais DC++ suomenkielisenä tai sitten käyttö ohjeet uusimpaan dc++:saan. voisko joku auttaa seuraavaan asiaan, oon valinnu hubit mistä imuroida mutta ku kirjottaa hakusanan niin ei tuu mitään.. HjÄlP!!
|
AcidCrew
|
2. huhtikuuta 2006 @ 07:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Just Smile...
|
stroudis
Newbie
|
4. huhtikuuta 2006 @ 19:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Vuosisadan läpät tuli vastaan kun olin asentanut uuden dc:n ja laittelin sitten onnessani sitä päälle. Oisko jeesii eli;
Fatal Error: error while importing symbol "RegisterWindowMessageW" from DLL Unicows.dll
Lopux aina yhtä tuttu this app. will terminate now.......
|
J-Lo
Newbie
|
14. huhtikuuta 2006 @ 21:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitäs hittoo sitä pitäs tehdä et pääsis hubeihin sisään ku kaikista tulee vastauksena et välitetty argumentti ei kelpaa??
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
20. huhtikuuta 2006 @ 10:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Mitäs hittoo sitä pitäs tehdä et pääsis hubeihin sisään ku kaikista tulee vastauksena et välitetty argumentti ei kelpaa??
onko mikä DC++ versio käytössä? Nick:ssä tai muissa käyttäjä tiedoissa ei mitään erikoismerkkejä?
|
hannana
Newbie
|
28. elokuuta 2006 @ 14:40 |
Linkki tähän viestiin
|
sama onglema, yritän ettiä ja en tajua yhtään mitä pitäisi tehdä. en ymmärrä noista palomuureista sun muista, hubissa kyllä olen, useammassakin mutta muusta sitten en tiedä.. ja mikä ero on unstablella ja stablella?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. elokuuta 2006 @ 14:44
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
28. elokuuta 2006 @ 18:57 |
Linkki tähän viestiin
|
stable=vakaa unstable= epävakaa
|
ippanis
Newbie
|
3. syyskuuta 2006 @ 16:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitä sitä turhaan uutta topikkia tekemään..
Eli nyt olen kusi sukassa tämän koneen kanssa. DC++ ei toimi ja se johtuu aika pitkälti tuosta modeemista, sillä jouduin ostamaan siihen uuden. Mutta koska olen tälläinen mämmikoura niin ei tässä oikein saa mitään aikaiseksi.
Elikkäs en ole vielä toistaiseksi kokeillut passiivisella yhteydellä, mutta oletus on kuitenkin että se toimii. Aktiivi ei sitten toimi; pystyn jakamaan, en lataamaan.
Eli modeemini on Siemens Speedstream 5450. Mikäli olen ymmärtänyt oikein niin koneelle pitäisi ensinnäkin ajaa uudet ajurit? No, laitoin modeemiboksissa tulleen cd:n sisälle ja cd rupesi automaattisesti installoimaan ajureita. Tämän jälkeen asennus keskeytyi; halusi, että modeemi yhdistetään nettiin ja joku "install line filter" pitäisi suorittaa. Koko teksti menee "install line filters and connect the modem. consult your quick-start guide for details. software installation will continue when the modem is properly connected."
Noniin no sitten otin tämän pikaoppaan kauniiseen käteen ja aloin tekemään siinä käskettyjä metodeja. Elikkä oletan, että pitäisi saada luotua uusi yhteys. Ok. Kaikki menee ihan hyvin kunnes kone ilmoittaa, ettei löydä modeemia.
Nyt olen sitten melkoisessa oravanpyörässä kun on kolmea ongelmaa yhtaikaa. Käyttis on Win2000Pro
|
rillix
Senior Member
|
4. syyskuuta 2006 @ 10:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Siemens SpeedStream 5450 Ulkoinen ADSL-modeemi, johon voit liittää 1-4 tietokonetta.
Mitäs ajureita olet oikein asentamassa? Sinulla pitäisi netti toimia kun pistät piuhat kiinni ja käynnistät winukan. DCn aktivitilaan ohjeet reitittimeesi:
PortForward.com Efficient-Siemens Speedstream-5400
edit: PortForward.com ohjeet ei käy 5450 malliin. Seuraavassa toimivat ohjeet 5450 malliin, kun reitittimeen on liitetty vain yksi tietokone:
Gateway > Security > Address Translation > Address Translation (NAT) > Configure > NAT Address:
Tuohon pistät tietokoneen sisäverkon ip numeron ja klikkaat apply niin kaikki p2p ohjelmat toimii :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. syyskuuta 2006 @ 17:44
|
Member
10 tuotearviota
|
4. syyskuuta 2006 @ 16:49 |
Linkki tähän viestiin
|
cepa
Lainaus: Sain sitte DC++ toimimaan, mutta tällä on iha perkeleen vaikee saada ladattuu mitää, ku kellää ei oo vapaana latauspaikkoja. Sit ku loppujen lopuks on, ni lataaa nii perkeleen hitaasti. Mutta voi olla että täytyy vaa kestää tällane. Kyrsiipähä vaa pahemman kerran.
Niin lataa vaikka RevConnect sama kun DC mutta voit lataa monelta samaan aikaan ;)
http://www.revconnect.com/
|
Mainos
|
|
|
ippanis
Newbie
|
7. syyskuuta 2006 @ 16:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Noniin, nyt sain sen verran toimimaan, että pääsin tänne siemensin sivuille. Nyt on vaan se ongelma, ettei tuon portforwarding.com ohjeen kautta voi ainakaan tehdä, koska ensinnäkään en edes löydä tuota kohtaa mistään. valikossa on users, devices ja gateway. Gateway valikossa tuntuu olevan kaikki säätäminen, mutta mistään en löydä kohtaa, jossa voisi laittaa/määrittää tuo portit sinne.
|