User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 08:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ongelmia sapphire x700 pro:n kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia Sapphire x700 pro:n kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
PDW5
Newbie
_
15. maaliskuuta 2006 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilasin eräästä verkkotukusta Sapphire radeon x700 pro, agp, 256mt näytönohjaimen. Asensin sen ja ajurit normaalisti. Mutta kun käynnistin tietokoneessa jonkin sovelluksen kone tökkää ja näyttö pimenee. Ensiksi huomasin että hiiren kursori ei liiku, ja sitten pimeni näyttö. Kone jäi päälle hurisemaan, mutta ei tehnyt mitään. Mikäköhän vikana?? Olen itse vähän kokematon näissä... Näytönohjain on asennettu maadoitusrannekkeiden ja ohjeiden kanssa oikein, erilaisia asetuksia on kokeiltu (mm. laitteiston kiihdytystason
vaihtoa jne...) Kertokaa!!
label
Member
_
15. maaliskuuta 2006 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ensiksi voisit kokeilla että toimiiko koneesi vikasietotilassa. Painat F8:sia käynistyksen yhdeysessä ja valitset Vikasietotila.

Asus A8N-E Ultra
Amd Athlon 64 3200+ s939 @ 2500Mhz
Corsair 2*512 CL2.5 DDR400
Club3D GeForce 6800GS 256MB @ 482/1300 MHz
Seagate Barracuda 200GB 8M + Samsung 160GB 8M
''''random'''' 350W
& Eizo FlexScan T67 20". MX518 & Desktop keyboard -Logitech
Asiahan ei tietenkään minulle kuulu..
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ongelmia sapphire x700 pro:n kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy