User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 01:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bitlord?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
BitLord?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Teleet
Suspended due to non-functional email address
_
15. maaliskuuta 2006 @ 17:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä siis semmoista että onko tuo BitLord hyvä ohjelma torrenttien lataamiseen, ilman että hidastaa liikaa muuta liikennettä tms?
Itse sitä käytän ja ystävä sanoi että kannattaisi käyttää uTorrenttia tai eMulea?

Senior Member

1 tuotearvio
_
15. maaliskuuta 2006 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
internetyhteydellä on nopeus esim. 512/512 ja se ei ole pelkästään jännä numerosarja vaan se oikeasti tarkoittaa jotain.
512/512 tarkoittaa että yhteytesi nopeus on noin 50kt/s sisään ja yhtä nopeasti ulospäin. Jos lataat p2p tekniikalla tai millä vaan muulla esim. 40kt/s, niin kun tekee matemaattisen laskutoimituksen niin jäljelle jää 10kt/s eli muu internet käyttö hidastuu koska kaistaa menee 40kt/s lataukseen ja vain 10kt/s muuhun internet käyttöön.
Onneksi torrent ohjelmissa on asetuksissa semmoinen paikka josta voi säätää nopeuden ulos sekä sisään jolloin voi itse päättää kuinka paljon kasitaa antaa muille ohjelmille.
utorrent on todella kevyt ja kätevä ohjelma joten suosittelen sitä.
eMule on taas täysin toisenlainen ohjelma ei siis käytä torrenteja

edit:
Jos sinulla on 0.20? rahaa niin voit ostaa 2 tikkaria tai monta nallekarkkia, mutta et voi ostaa molemmat. voit tietenkin ostaa yhden tikkarin ja vain muutaman nallekarkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2006 @ 18:17

Teleet
_
15. maaliskuuta 2006 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu en minä mikään idiootti ole vaan sitä vaan tarkoitin että millä ohjelmalla saisi parhaiten lataukset etikä veisi liikaa muitakaan resursseja esim:muistia ja prossaa...
<.<

Moderator
_
15. maaliskuuta 2006 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, mikset kokeilisi utorrenttia? ..puheiden ja foorumitietojen mukaan on oikeasti kevyt ja hyvä softa.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Säkäri
_
15. maaliskuuta 2006 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
uTorrent on kehuttu ja suosittu, mutta itse käytän BitSpirit ohjelmaa joka on ollut minulle sopiva (suht kevyt ja helppo). Tuo eMule homma on ollut liian vaikea ja huonot lähteet/väärät tiedostot saanut minun unohtaa se alue. Sakke88 saa unohtaa veetuilun!! Auta jos kykenet, muuten tyhmät kommentit POIS!

handeran
Member
_
18. maaliskuuta 2006 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
BitLordillakin pärjää hyvin,bitcomet on 99.8% sama softa,joissakin paikoissa näiden käyttö on kielletty poispotkimisen uhalla,utorrent on näitä kevyempi ja nopeammin kehittyvä torrentsofta jonka käyttäjäkunta on selkeässä kasvussa.

-42-
master_a
_
6. huhtikuuta 2006 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no onks amzceus tai joku sellane hyvä
Mainos
_
__

_
acido
_
6. huhtikuuta 2006 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole kyllä kuullutkaan mistää amzceucsesta. Täällä on saatavana kaikki käyttökelpoiset clientit: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/p2p_ohjelmat/p2p_ohjelmat/

Siitä kokeilemaan, ja jos joku miellyttää niin eikun käyttöön :)

When the going gets weird, the weird turn pro..
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bitlord?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy