User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 17:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > buutti ongelmia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Buutti ongelmia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vebo
Suspended due to non-functional email address
_
16. maaliskuuta 2006 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä Ajattelin laittaa windowsin rinnalle ubuntun. Kun olin asentanut sen(olin ottanut sen ubuntu buutti jutun, jossa alussa pitäisi tulla se valinta juttu, jossa näky aloittaako windowsin vain ubuntun). Mutta se ei tullut vaan meni suoraan windowsiin. Mikä avuksi?

amd athlon 3000+, 1024mb, x800xl, 200gb+80gb
Itsetehty sivu: www.SuomiAnime.arkku.net
Danshaku
Suspended due to non-functional email address
_
16. maaliskuuta 2006 @ 09:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olitko varmasti asennusvaiheessa, jossa se kysyy, et asennetaanko grub ensisijaisen osion allkuun, valinnut kyllä kohdan. Koska muuten kone buuttaa mbr:n kautta windowsiin. Grubin asennus onnistuu kyllä ihan muutenkin, itse en vani tiedä miten, mutta jos joku muu osais auttaa. Ongelma kyllä viittaisi hiemna grubin puutteelliseen asennukseen tai sen puutteeseen.

Ei kaikkea kaikille, vaan jotakin jokaiselle
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > buutti ongelmia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy