User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.12.2025 / 17:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > twea200 versio 2 dc++ ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
TWEA200 versio 2 DC++ ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Matzon
Newbie
_
21. maaliskuuta 2006 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ongelma on se, että pystyn etsimään tiedostoja DC:llä mutta en lataamaan niitä. Olen seuraillut tänne kirjoitettuja ohjeita, mutta en vain onnistu saamaan sitä toimimaan. Onkin tullut mieleen, että
minulla on tuossa TWEA200 v 2 modeemissa PAT eli Port Adress Translation ja sitä ei voi saada toimimaan. Jos jollain on tämä sama modeemi ja on saanut sen toimimaan aktiivina niin voisitko kertoa miten sait ja kaikki muukin apu on tarpeen aktiiviksi saamisessa.
hannu80
Suspended due to non-functional email address
_
21. maaliskuuta 2006 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
minulla on TWEA200 v2 modeemissa PAT eli Port Adress Translation ja sitä ei voi saada toimimaan.
Jos modeemissa on PAT (Port Adress Translation) toiminto niin DC++ aktiivitilaa ei saa toimimaan,
koska PAT käyttää satunnaisesti valittua porttinumeroa.

Mutta mistä olet päätellyt että TW-EA200 modeemissa olisi PAT?
TW-EA200 v2 modeemissa pitäisi olla NAT ja palomuuri, mutta ne ei ole oletuksena päällä.

Onko sinulla modeemin NAT päällä?
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/272719
=> Mistä tiedän onko verkkopäätteessä NAT päällä?
Matzon
Newbie
_
22. maaliskuuta 2006 @ 06:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En usko että modeemissa on PAT, mutta kun en ole saanut sitä toimimaan aktiivina. Ei kai tässä modeemissa oletuksena NAT ole päällä.
Matzon
Newbie
_
22. maaliskuuta 2006 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko sillä väliä onko modeemi sillatussa vai reititetyssä tilassa.
Pitääkö sillatussa tilassa oleva modeemi vaihtaa reititetyksi?
hannu80
_
22. maaliskuuta 2006 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joko tarkistit onko sinulla modeemin NAT päällä? Luultavasti ei ole koska saat DC++:llä hakutuloksia,
vaikka et ole tehnyt modeemiin NAT asetuksia.

Käyttääkö modeemia sillatussa vai reitittävässä tilassa saa käyttäjä itse valita.
- sillatussa tilassa modeemin NAT eikä (mahdollinen palomuuri) ole käytössä.
- reitittävässä tilassa NAT:in osoitteenmuunnos ei näytä kotiverkon IP-osoitetta internettiin
ja modeemin palomuuri suojaa kutsumattomalta sisäänpäin tulevalta liikenteeltä.

Mutta DC++ ohjelman tiedostojen latausongelmaan sillattu/reitittävä tilalla ei ole vaikutusta,
mikäli saa DC++:llä hakutuloksia.
Matzon
Newbie
_
23. maaliskuuta 2006 @ 09:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
NAT ei ole päällä. Mutta jokin estää DC++ lataamisen eikä ole hajuakaan mikä se voisi olla. Minulla vaihtuu ip aina kun käynnistän koneen tai verkkokortin uudelleen vaikuttaakohan se asiaan? Softa palomuurista sen ei pitäisi olla kiinni, koska olen kokeillut sammuttaa palomuurin ja kokeilla sitten ladata, mutta ei onnistu. Voisiko se olla kiinni DNA laajakaistasta estääköhän se jotenkin etenemisen.
Mainos
_
__

_
hannu80
_
23. maaliskuuta 2006 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Minulla vaihtuu ip aina kun käynnistän koneen tai verkkokortin uudelleen vaikuttaakohan se asiaan?
Jos NAT ei ole päällä verkkopäätteessä niin tuo ei vaikuta asiaan. Onko DC++ asetukset kunnossa?

DC++ ohjelman tulevien ja ulosmenevien yhteyksien asetukset, jos verkkopääte
on siltaavassa tilassa (eli sen NAT ei ole päällä) tai käytössä on verkkopääte jossa ei ole NAT:ia.
http://img240.imageshack.us/img240/1661/dceinatia29bs.jpg

Tällöin DC++ käyttää satunnaista porttia alueelta 1025 - 32000. Lisäksi ohjelmallisen palomuurin
asetuksissa pitää olla sallittuna DC++ ohjelman kaikki liikenne ulos- ja sisäänpäin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. maaliskuuta 2006 @ 12:40

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > twea200 versio 2 dc++ ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy