Mun PSP:hen pelejä?
|
|
hyna
Junior Member
|
22. maaliskuuta 2006 @ 07:13 |
Linkki tähän viestiin
|
niin tota tässä oon lueskellu että tarvis jotain firmwaree ja fastloaderia ladata tohon mun koneeseen mutta en löytänyt että mikä on mihinkin ja mistä niitä saa ladata.. joten kysyisinkin että mikä sopisi koneeseeni
Tiedot:
PSP-1003 G1
220-240 V
ws259 G
mikäli noi nyt mitään auttaa :) tosiaan ja sain tän lahjaks että tää on varmaan englannista tuotu.
Olen uusi näissä asioissa älä naura vaikka kysymykset näyttää/on tyhmiä
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
22. maaliskuuta 2006 @ 10:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei siihen mitään firmwareja tai fastloadereita tarvita. Ostat kaupasta pelin niin kyllä se toimii, monien pelien mukana tulee sitäpaitsi firmware päivityksiä jotka tuovat lisäominaisuuksia PSP:hen.
las ballenas son el camino
|
hyna
Junior Member
|
22. maaliskuuta 2006 @ 11:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin tosiaan.. hups unohdin sanoo että tarkotin netistä ladattuja pelejä .. ;) ja tosiaan näemmä system version on 2.01. ja tosiaan en sit tiedä tästä laitteesta yhtään mitään :D
|
konverter
Senior Member
1 tuotearvio
|
22. maaliskuuta 2006 @ 11:40 |
Linkki tähän viestiin
|
En tiedä myykö iso ja mahtava Sony netissä psp:n pelejä mutta piraatti versioista täällä on liene turha keskustella.
|
hyna
Junior Member
|
22. maaliskuuta 2006 @ 12:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä tuolla näytti netissä olevan myynnissä jollain kuukausimaksulla en sit oo varma onko joku huijaus.. :S mutta no joo :D
|
Lusas
Newbie
|
22. maaliskuuta 2006 @ 17:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Sen verran voin sanoa, että et tule saamaan tuolla sinun 2.01 firmwarellasi mitään laitonta, netistä ladattua peliä toimimaan vielä pitkään aikaan.
Jotta saisit sellaiset toimimaan, täytyy firmwaren olla 1.50, ja sen saa vaikka downgradeemalla firmware 2.00:sta. Ikävä kyllä sinun versiosi on tuo 2.01, ja sille ei ole vielä tehty downgradea, eli et saa sen versiota alennettua.
|
tv31
Newbie
|
5. huhtikuuta 2006 @ 07:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Eipä taida olla mitään virallista peliä vielä myynnissä netissä. Tulevaisuudessahan pitäisi tulla PS1:n pelejä ladattavaksi halvalla hinnalla ihan Sonyn puolesta.
Tällähetkellä melkein muut homebrew ohjelmat toimivatkin jo 2.00-> paitsi UMD loaderit, mikä on ihan hyvä. Viralliset pelit ostoon.
|
Wilz
Junior Member
|
18. huhtikuuta 2006 @ 11:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. huhtikuuta 2006 @ 11:07
|
tofu93
Junior Member
|
26. toukokuuta 2006 @ 18:56 |
Linkki tähän viestiin
|
alkoi naurattaa toi kuukausimaksu juttu LOL
|
HzKto
Suspended due to non-functional email address
|
7. kesäkuuta 2006 @ 15:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Suurimmalta osalta tuo riippuu FW:en versiostasi. Valitettavasti 2.01 versiolla tai ylemmällä et piratismia tai homebrewiä pysty tällä hetkellä harjoittamaan.
Cum ames, non sapias aut cum sapias, non ames.
|
Mainos
|
|
|
Corx
Newbie
|
12. kesäkuuta 2006 @ 16:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Homebrewt toimii kyllä myös 2.01- 2.60 versioissa.
|