User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 18:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > utorrent lataa 7,4kt/s missä mättää
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
utorrent lataa 7,4kt/s missä mättää
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
roni2001
Junior Member
_
22. maaliskuuta 2006 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli missä vois olla vika? mulla amd pcnet-home based network adapter nopeus 1.0 mbps. koneessa on sisäinen modeemi ja oon antanut palomuurille luvan utorrentiin. Mä oon aivan peukalokeskellä kämmentä näis hommis. Niin ja utorrent sanoo " ei yhdistettävissä palomuuri /reititin rajoittaa verkkoliikennettäsi" ja " unable to map UPnP port to 172.16.16.227:32459" mitä voisin tehdä
Marku2
Senior Member
_
22. maaliskuuta 2006 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä pääte sul on?

The rules of the Afterdawn/Afterdawnin säännöt!
Rules: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/2487
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
roni2001
Junior Member
_
22. maaliskuuta 2006 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä nyt oon katsellu noita ohjeita sun muita ja luultavasti mulla on toi nat päällä mut ku en tajua noist päätteistä ja sun muista yhtään mitään
Mainos
_
__

_
roni2001
Junior Member
_
23. maaliskuuta 2006 @ 03:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vaihdoin bitlordiin ,sama juttu lataa 17 kt/s. Mulla on se homepna ja onko tosiaan niin ettei sille voi tehdä mitään et sais tuon bitlordin kunnolla toimiin?
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > utorrent lataa 7,4kt/s missä mättää

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy