User Käyttäjä Salasana  

lauantai 8.2.2025 / 19:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > vieläkin niistä teksteistä (ja tmpgencin käytöstä)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vieläkin niistä teksteistä (ja tmpgencin käytöstä)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jawwi
Newbie
_
20. toukokuuta 2002 @ 05:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ollut tekemässä vcd:tä Smartripper/dvd2avi/tmpgenc -yhdistelmällä, eli siis suoraan ad:n ohjeiden mukaisesti. Kaikki menivät hyvin, virtualdubiin sain tekstit, eli siis laiton vobsub -filtterin, latasin sen ifo-tiedoson yms. ja painoin sitä start frameserver -nappulaa, josta sitten tallensin sen .vdr -tiedoston.

Mistähän johtuu, että vaikka mistä ja kuinka olen Tmpgenc:llä yrittänyt nyt sitten avata sitä vdr -tiedostoa, ei se suostu aukeamaan. Valittaa vaan, että tuntematon tiedostomuoto (tai jotain sinnepäin.) Käytössäni on täältä ad:n sivuilta imuroidut ohjelmat (paitsi vfapi codec plug-in).

Kuinka ja mihin se .vdr tiedosto pitäisi siellä tmpgencin puolella saada ladattua. Vai mikä olla vikana?
Luin myöskin, että tmpgenc:n jonkin version kanssa on ollut ongelmia juuri tämän frameserverin tiedoston lataamisessa. Olen vain niin hukassa niitten versionumeroitten kanssa, että jos joku tietää, mistä saisin sellaisen toimivan version niin kiitollisuuteni määrää ei voi sanoin kuvata.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. toukokuuta 2002 @ 06:39

I hate titles

35 tuotearviota
_
20. toukokuuta 2002 @ 08:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuohon Dubin frameserver-ongelmaan TMPGEncin kanssa olen värkännyt pienen FAQin englanniksi, kun sitä kyseltiin vähän liikaa... Tuosta:

http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/2894
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > vieläkin niistä teksteistä (ja tmpgencin käytöstä)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy