psp takuu
|
|
_Aki_
Junior Member
|
23. maaliskuuta 2006 @ 12:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Semmosta kyselisin että meneekö psp:eestä takuu jos siihen asentaa umd emun tai muita ohjelmia?
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
23. maaliskuuta 2006 @ 15:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei siitä takuu mene, mutta jos ohjelmien käytön myötä menee kone rikki, niin sitten ei varmaan korvaa. Umd emu ei edes koske psp:n flashiin, niin eipä se siitä rikkikään voi mennä.
|
_Aki_
Junior Member
|
23. maaliskuuta 2006 @ 17:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitoksia tiedosta.Ens keskiviikkona käyn ostaan psp:een.
|
_Aki_
Junior Member
|
25. maaliskuuta 2006 @ 12:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuli vielä semmonen mieleen että kun ton ohjelmiston päivittää/downgradettaa niin menneekö siinä takuu?
|
Danshaku
Suspended due to non-functional email address
|
25. maaliskuuta 2006 @ 16:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta jos koneen FW:hen menee sörkkimään jollain muulla metodilla, kuin sonyn hyväksymillä, se mitätöi takuun. Samoin jos psp:tä ei käsittele ohjeiden mukaisesti (esim vetää verkkovirtapiuhan irti upgradatessa). Mut voin olla väärässäkin, mutta tämmöinen käsitys minulle jäi, kun ohjeita lueskelin. Eihän esim videoita tai digiboxiakaan saa mennä muuntelemaan, jos ei ole ammattihenkilö ja toimenpide ei ole valmistajan hyväksymä.
Ei kaikkea kaikille, vaan jotakin jokaiselle
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. maaliskuuta 2006 @ 16:15
|
_Aki_
Junior Member
|
25. maaliskuuta 2006 @ 17:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Sitä oikeastaan tarkoitin että jos laitteeni menee jostain muusta syystä rikki ja vien takuuseen niin voivatko ne mitenkään huomata että on downgrade tai jokin muu sellainen?
|
TearTox
Member
|
26. maaliskuuta 2006 @ 08:14 |
Linkki tähän viestiin
|
En tiedä, mutta jos niille sen paketin näytät niin kyllä siittä saavat selville. Siellä on se jokin kirjain mistä saa selville myyntiversion.
Itse laitteeseen se tuskin jättää jälkiä, koska sehän flashaa flash 1 ja 0 kun downgradettaa 1.5 versioon? Ellei sitten PSP:ssä ole jotain sisäistä log tiedostoa laitepäivityksistä...
|
HzKto
|
8. toukokuuta 2006 @ 19:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten vaarallista toi muuntaminen 2.01:stä 1.50:laan? Ja mistä sais luotettavammat ohjeet? Mulla on FW 2.01, ja .ISO fileja haluisin käyttää PSP:ssäni.. Eli mun pitää hankkia Fw 1.50?
Cum ames, non sapias aut cum sapias, non ames.
|
tv31
Newbie
|
9. toukokuuta 2006 @ 05:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Et pysty vaihtamaan firmware versiosta 2.01-> enää takaisin 1.5:een.
|
HzKto
|
9. toukokuuta 2006 @ 16:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu.. Sainkin sen jo selville äskettäin.. Täytyy vaan odotella että 2.01 tulee downgrade.. Jos sit edes tulee..
Tietääkö kukaan mitään sivuja mistä sais jotain ohjelmia PSP:lle FW 2.01.. Löysin niitä aika paljon mutta kaikki olikin FW 1.5.. Eli voisiko 2.01: lataa mitään hyödyllistä?
Cum ames, non sapias aut cum sapias, non ames.
|
Mainos
|
|
|
tv31
Newbie
|
10. toukokuuta 2006 @ 04:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|