User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 07:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > video_ts - kansion poltto ei onnistu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
VIDEO_TS - Kansion poltto ei onnistu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Muumi
Junior Member
_
24. maaliskuuta 2006 @ 02:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelmanani on, että kun yritän polttaa nerolla yhtä Video_ts kansiota Dvd:lle, ei nero suostu niitä polttamaan, vaan alkaa valittamaan yhteensopivuusongelmista. Mistäs tämmönen ongelma johtuis?

Ja jos olen ostamassa jonkinlaisia Dvd-r kiekkoja Nierlestä tai Wesellcd:stä, Mitä suosittelette?

Drop it like a bomb!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. maaliskuuta 2006 @ 02:10

Senior Member
_
24. maaliskuuta 2006 @ 02:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olet siis valinnut Nerosta sen video-dvd:n polton? Toimiiko tuo dvd jos yrität katsoa sitä suoraan koneelta (esim. PowerDVD:llä)? Millaisista yhteensopivuusongelmista tuo tarkalleen ottaen varoittaa?

Itse suosittelen Verbatimin levyjä, ovat hyvälaatuista tavaraa.

- Intel Core i5 2500 3,3 GHz :: Asus P8H67 :: 2x4096MB DDR3 :: Gigabyte Radeon HD7970 OC :: OCZ Vertex 3 120 GB SSD + Samsung 1.5TB :: LG W2452TX 24" + DELL U2412M 24" -
- Samsung Galaxy S4 -
- Samsung Galaxy Tab 10.1 -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. maaliskuuta 2006 @ 02:54

klashbert
Junior Member
_
24. maaliskuuta 2006 @ 05:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla toi ratkeaa usein silleen, että siirtää sen pelkän kansion sisällön siihen poltettavaksi..ei sitä itse kansiota.

Mulla on ollut TDK levyjä..olen ollut niihin ihan tyytyväinen. Ei ole juurikaan mennyt polttoja pieleen.
pessomar
Newbie
_
24. maaliskuuta 2006 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen ajanut tuollaiset tapaukset dvd-shrink ohjelman läpi.
On yleensä aina korjannut tilanteen.

Ja kuten aina kannattaa tarkistaa, että on polttamassa oikealla tavalla.
Valinnut dvd-videon poltettavaksi, kopioinut kaikki tarvittavat tiedostot VIDEO_TS-hakemistoon....jne
Junior Member
_
24. maaliskuuta 2006 @ 11:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mullakin on valittanut joskus yhteensopivuusongelmaa mut painat vaa OK nappulaa nii kyllä mulla ainaki pelittää dvd-asemas :)

Ei sitä kukaan voi tietää, mutta joku voi!
pjo
Junior Member
_
24. maaliskuuta 2006 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos käytät neron polta dvd-tiedostot ominaisuutta, niin sillon se valittaa tollasta jos sulla on siellä video_ts kansiossa jotain ylimääräistä sinne kuulumatonta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. maaliskuuta 2006 @ 11:51

Mainos
_
__

_
Muumi
Junior Member
_
27. maaliskuuta 2006 @ 08:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Homma selvisikin sillä että asensin Vso:n ConvertXtoDvd ohjelman. Syynä oli se, ettei entinen tehnyt niitä tiedostoja loppuun, ja siksi ei suostunut nerokaan niitä polttamaan.

Drop it like a bomb!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > video_ts - kansion poltto ei onnistu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy