User Käyttäjä Salasana  

torstai 24.7.2025 / 07:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Battlefield 2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
SaaBro
Junior Member
_
24. maaliskuuta 2006 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä kertokaa mist löytyisi kysyiseen pelii crackki, mikä kans toimis oon kokeillu montaa eri mut ei tunnu toimivan..
Member
_
24. maaliskuuta 2006 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osta peli kaupasta,niin saat pelistäkin kaiken irti.
nettipeli ei toimi crackillä

Microsoft Windows XP Home Edition
AMD Athlon XP, 2200 MHz (11 x 200) 3200+
NVIDIA GeForce FX 5500 (256 MB)
_NEC DVD+RW ND-2100AD
Emolevy Asus A7V8X-LA
SaaBro
Junior Member
_
24. maaliskuuta 2006 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis oon ostanu sen pelin kaupasta mutku se peli ei toimi ees ku laittaa cd.sisään..
Member
_
24. maaliskuuta 2006 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko päivitykset uusimmat?
vie peli takasi kuppaan

Microsoft Windows XP Home Edition
AMD Athlon XP, 2200 MHz (11 x 200) 3200+
NVIDIA GeForce FX 5500 (256 MB)
_NEC DVD+RW ND-2100AD
Emolevy Asus A7V8X-LA

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. maaliskuuta 2006 @ 18:26

SaaBro
Junior Member
_
24. maaliskuuta 2006 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä pitäisi olla, mut toi o nääs serkun peli ja sil se ainaki toimii, mut en sit tiiä miks ei toimi mulla ku mulla o paljo parempi kone ku sillä..
BlackL7s
Senior Member
_
24. maaliskuuta 2006 @ 18:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No minkäslainen se sun konees on?
SaaBro
Junior Member
_
24. maaliskuuta 2006 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no semmonen et pyörii ihan mitkä pelit tahansa..
jersi
Member
_
24. maaliskuuta 2006 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi johtua siitä,että serkullasi on käytössä pelin cd-key.Eli hae kaupasta omasi.
Senior Member
_
24. maaliskuuta 2006 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
laittaa cd.sisään
Tarkoitat DVD...
Quote:
siis oon ostanu sen pelin kaupasta
Quote:
mut toi o nääs serkun peli
?
BlackL7s
Senior Member
_
24. maaliskuuta 2006 @ 19:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sul on joko liian huono kone,tai sit cd-key blokkaa.
SaaBro
Junior Member
_
25. maaliskuuta 2006 @ 03:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneesta se ei ainakaan johdu siit oon varma..
piiska
Senior Member
_
25. maaliskuuta 2006 @ 03:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko varma, että koneessas on DVD-asema? Toi BF2 vaatii sen.

Asus M4A87TD-EVO | AMD Phenom II X6 1055T + Noctua NH-C12P SE14 | 2x2GB A-Data 1600MHz CL 9 | Vertex3D HD5870 1GB | 1TB Samsung SpinPoint F3 | 500W SilverStone Strider Essential | CM Storm Sniper Black Edition
SaaBro
Junior Member
_
25. maaliskuuta 2006 @ 03:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On dvd asema..
BlackL7s
Senior Member
_
25. maaliskuuta 2006 @ 05:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No eikö niitä koneen tietoja sitten voi kertoa...No ei tyrkyllä eihän se ongelma minun koneessa olekkaan...Cd-keystä johtuu sitten..
Mainos
_
__

_
Moderator
_
25. maaliskuuta 2006 @ 06:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emme täällä crack-asioihin tai yleensä muutenkaan piraattituotteisiin pyri neuvoja antamaan, johon tämäkin tapaus tuntuisi viittaavan, joten lukitsen ketjun.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy