User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 9.11.2025 / 23:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows sanoo, että mulla ei oo virustorjuntaa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows sanoo, että mulla ei oo virustorjuntaa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
26. maaliskuuta 2006 @ 03:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii aina kun käynnistän koneen tonne kulmaan tulee noi suojaus varoitukset( Virusten torjunta: ei löytynyt), vaikka mulla on f-secure.
Joskus käynnistäessä käy myös niin että f-secure ei käynnisty kunnolla. Sen logo ei tuu näkymään alaraunaan, mutta jotkut sen prosessit on silti päällä.

Mitä tehdä? Kiitos jo etukäteen ratkaisun keksijöille.

Abit an8-v nf4 s939, Twinmos 2x512MB DualChannel Kit DDR 400, Asus Extreme 6800Gt 256Mb PCI-E, Amd athlon 64 3000+ S939, Diamondmax10 200GB SATA Nexus breeze 400W, Nec nd-3540 Dvd+-rw
Arnolds2
Member
_
26. maaliskuuta 2006 @ 04:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä f-secure versio selvitä se. Oletko hakenut tuoteen pikakorjaukset f-securen kotisivuilta. Kun versio selvillä mene sinne f-seruceren tuki sivuille ja lataa/asenna tuotteen korjaukset. F-secure ei itse automaattisesti lataa tuote korjauksia vaan ne on haettava itse. Löytyvät tuolta.
http://support.f-secure.fi/fin/corporate/index.shtml
Jos ei auta niin asenna f-secure uudelleen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. maaliskuuta 2006 @ 04:12

dfwta
Senior Member
_
26. maaliskuuta 2006 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Normaalia. Minulla Sygate ja tekee XP samaa niin ja Antivir

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. maaliskuuta 2006 @ 11:53

label
Member
_
26. maaliskuuta 2006 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä oli vuosi sitten sama ongelma, ei aina tullut f-s. kuvaketta tuonne alas ja yhtä'äkkiä saattoi sanoa "virus torjuntaa ei ole asennettu", mutta tätäkin tapahtui melko harvoin ja bootti auttoi siihenkin. :)

Asus A8N-E Ultra
Amd Athlon 64 3200+ s939 @ 2500Mhz
Corsair 2*512 CL2.5 DDR400
Club3D GeForce 6800GS 256MB @ 482/1300 MHz
Seagate Barracuda 200GB 8M + Samsung 160GB 8M
''''random'''' 350W
& Eizo FlexScan T67 20". MX518 & Desktop keyboard -Logitech
Asiahan ei tietenkään minulle kuulu..
Member
_
1. huhtikuuta 2006 @ 04:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain korjattua ongelman, mutta se vaatikin vähän enenmmän kun olin arvannut. Poistin ensiksi f-securen. Uudelleen käynnistyksen jälkeen kone seko ihan totaalisesti.
En päässyt enää windowssiin, kokeilin windowssin korjaus asennusta eikä sekään auttanut, sen jälkeen formatoin kovon asensin winukan eikä vieläkään lähtenyt kone toimimaan. No formatoin uudestaan ja asensin win. Sen jälkeen windows pysy kiikun kaakun vakaana, enkä saanut nettiä toimimaan, eikä konetta myöskään pystynyt sammuttamaan muutakun napista. Sammutuksessa aina joku ohjelma jäi jumiin niin ettei pystynyt sammuttamaan.
Tein windowssin korjaus asennuksen vielä kertaalleen ja sen jälkeen on toiminu kone ihan ok. Jotain varoituksia NT-vedoksen puuttumisesta ja explorer.exe:n virheistä on tullut ne on kutenkin kadonnut aina boottauksella.

Epäilen, että kovalevyssä on jotain häikkää pitäs varmaa viedä takuuseen, kun sitä vielä on jäljellä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. huhtikuuta 2006 @ 04:24

Mainos
_
__

_
Senior Member

7 tuotearviota
_
1. huhtikuuta 2006 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuon turhan "Virustorjuntaa ei löydy" varoituksen voi muuten ottaa pois päältä seuraavasti:
Ohjauspaneeli > Tietoturvakeskus > Virusten torjunta > Lisäastukset ja laittamalla rasti ruutuun "Minulla on virustorjuntaohjelma jota valvon itse" Tämän jälkeen ei enää turhia valittele. Järjestelmänvalvojan oikeudet tähän temppuun tosin tarvitaan.

http://www.launchy.net/ - Open Source Keystroke Launcher
http://windowspager.sourceforge.net/ - Open Source Desktop-switcher
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows sanoo, että mulla ei oo virustorjuntaa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy