User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 00:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > ostamisen arvoinen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ostamisen arvoinen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Teleet
Suspended due to non-functional email address
_
30. maaliskuuta 2006 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko siis xbox 360 hintansa arvoinen?

UlanBator
Newbie
_
31. maaliskuuta 2006 @ 06:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin ja olen kyllä tykännyt. Tosin pitää levjen luvussa vähän meteliä.

Call of Duty 2:n ostin vähän aikaa sitten, oon pelannu LIVE!:ssä. Aivan mahtava peli. Sohvalta todella mukava pelata, vielä kun osuis niihin ukkoihin :D

Mä ostin tuolta kun sain sillon halvimmalla sieltä:

POIS

(UlanBator näyttää mainostavan vain yhtä ja ainoaa sivustoa. Tämä on selkeästi kielletty säännöistä, jonka johdosta tunnus on asetettu 2 viikon jäähylle. Ketola)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. kesäkuuta 2006 @ 07:41

Moderator

5 tuotearviota
_
31. maaliskuuta 2006 @ 11:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekkin olen ostamassa tuota konsolia, mutta olis pari kysymystä..
1.Kuinka kauan teillä on patterit toiminu siinä ohjaimessa? Ja tuleeko varoitusta jos patterit on loppumassa? Ja sitten mitä pattereita siinä käytetään? AA?
2.Miten paljon grafiikka muuttuu jos ei ole HDTV:tä? (tosin grafiikka ei ole mulle pääasia)
3.Onko se tosiaan niin äänekäs kuin sanotaan?
4.Onko DVD-aseman merkeillä eroa?

Kysyn varmaan vielä muutamia lisäkysymyksiä lähempänä ostohetkeä..

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2006 @ 11:25

timonsteri
Senior Member
_
31. maaliskuuta 2006 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse sain konsolin, en ole varma ostaisinko, mutta kyllähän tällä kelpaa pelata. :)

Jouko?, mulle tuli paketin mukana 2 ohjainta, ja 2 play&charge settiä. Pattereiden kestoa en edes jaksanut kokeilla, vaan laitoin heti play&charge setin akut kumpaankin kapulaan. Ei noi tuulettimet minulla ainakaan ole kovin äänekkäitä, mutta toi dvd-asema on kyllä perseestä (että volumet kaakkoon tai kuulokkeet päähän). HDTV:n kanssa en ole testannut, mutta kuulemma kuva paranee melkoisesti. Ja kyllä sen jo huomaa, kun kokeilee boksia 19" TFT näytön kanssa. Resot 1280x1024 ja tuntuu kuin pelaisi tehopc:llä :P

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2006 @ 11:58

Moderator

5 tuotearviota
_
31. maaliskuuta 2006 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo toi voluumi kyllä vähän ihmetyttää.. pitää varmaan heitellä jotain siihen päälle että se hiljenee ;) No pitää toivoa että Microsoft keksis jonkun kikan vähentää sitä ääntä..

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
31. maaliskuuta 2006 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
2.Miten paljon grafiikka muuttuu jos ei ole HDTV:tä? (tosin grafiikka ei ole mulle pääasia)
Pienimmässäkin teräväpiirtoresossa on kolminkertainen määrä pikseleitä verrattuna normaalipiirtoon. Vertaa tietokoneella 640x480 ja 1280x1024. Ero on kyllä huomattava, kun kuvaputki on muutenkin melko epäselvä.
Quote:
3.Onko se tosiaan niin äänekäs kuin sanotaan?
No ketä ärsyttää ja ketä ei. Minua ei ole vielä tähän menessä häirinnyt kertaakaan.
Quote:
4.Onko DVD-aseman merkeillä eroa?
Ei. Onhan tuota dvd-aseman firmware-hackia ajatellen väliä, mutta eipä tuota kovinkaan laajamittaisesti voi ottaa käyttöön. Eli periaatteessa ei mitään väliä.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > ostamisen arvoinen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy