Puhelimen alustaminen
|
|
Toniha
Member
|
1. huhtikuuta 2006 @ 13:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Omistan Nokia 3230. Miten voin alustaa kyseisen puhelinmallin
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. huhtikuuta 2006 @ 14:41
|
Senior Member
|
3. huhtikuuta 2006 @ 06:04 |
Linkki tähän viestiin
|
*#7370#
Asus M6Va
|
Toniha
Member
|
3. huhtikuuta 2006 @ 10:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo on jo kokeillu tuouta,mutta onko jotain koodia jolla saa kaikki itse asentamani ohjelmistot poissa, eli siihen tilaan jossa se oli kun ostin
|
psymbiote
Senior Member
|
3. huhtikuuta 2006 @ 10:30 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Toniha
Member
|
3. huhtikuuta 2006 @ 10:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko tuossa vaaraa että jotain vakavaa voi tulla puhelimeen
|
psymbiote
Senior Member
|
3. huhtikuuta 2006 @ 10:44 |
Linkki tähän viestiin
|
En tarkalleen tiedä mitä tapahtuu, jos homma menee pieleen.
Mutta ehdottomasti akku täyteen ennenkuin kokeilet, puhelin EI SAA sammua kesken formatoinnin.
Jos tuo koodi ei toimi, niin kannattaa kokeilla myös *#7780# ilmeisesti yhtä vaarallinen...
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
3. huhtikuuta 2006 @ 14:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo on kyllä hieman liioiteltua tuo resetoinnin vaarallisuus, siis että täytyy olla akku täynnä yms. Itse olen tuon 'vihreä luuri' formatoinnin pariin otteeseen tehnyt eikä se ole sen ihmeellisempi kuin että puhelimen ruudulla lukee vajaan minuutin ajan Formatting... Tämän jälkeen luuri on siinä kunnossa kuin se oli aikoinaan kaupasta tullessaan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. huhtikuuta 2006 @ 14:09
|
psymbiote
Senior Member
|
3. huhtikuuta 2006 @ 15:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeile tyhjällä akulla, niin nähdään kuinka käy ;)
Itekkään en tiedä miten vaarallinen toi on, mutta ei kai ne kaikki nyt turhaan varoittele?
|
kuositec
Newbie
|
11. toukokuuta 2006 @ 14:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on tuollainen nokia 3660 puhelin ja se jörväs yks päivä "vähäsen"
puhelimen avatessa heti nokia logon jälkeen tulee viesti "Puhelin:järjestelmävirhe!" ja sen jälkeen "Puhelimen kytkentä ei onnistunut , ota yhteys jälleenmyyjään." Olen kokeillut tuota vihreä luuri kikkaa , käynnistystä kynänappi pohjassa , käynnistää ilman muistikorttia ja ilman muistikorttia ja sim korttia . Eipä ole mikään toiminut. Huoltoonkaan ei viitsisi viedä , kun pelkkä kustannus arvio maksaa 27euroa ja työ on tunnilta 50e. Onko kenelläkään vinkkejä mitä seuraavaksi yritän?
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
|
11. toukokuuta 2006 @ 22:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Siirry 2000 luvulle :D Ei vaan, eipä noin vanhoja puhelimia paljoa kannata korjata. Voit toki koittaa soittaa johonkin myymälään jossa on Nokian Service Point josko ne softais sen sulle aseveli-hintaan.
Asus M6Va
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. toukokuuta 2006 @ 22:06
|