User Käyttäjä Salasana  

perjantai 25.7.2025 / 18:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike ei avaudu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter-strike ei avaudu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Compare91
Newbie
_
2. huhtikuuta 2006 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Counter-strike ei avaudu
Kun rupean avaamaan cs:ää niin se lataa ja sen jälkee tulee ihmeellinen imoitus. Olen asentanut Steamin 2 uudestaa ja 1 kerran erikansioon eikä toimi. missä vika?? http://www.error.se8.org/ <--linkissä kuva ilmoituksesta

Joonas

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. huhtikuuta 2006 @ 16:51

TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
3. huhtikuuta 2006 @ 14:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poista steamin rekisteri, mulla kyllä toi ongelma selvisi pelkällä uud. käynnistyksellä. ja päivitä ajurit, en kyllä tiedä onko hyötyä. :)
Compare91
Newbie
_
3. huhtikuuta 2006 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla tuli toi ekan kerran perjantaina. Mistä se rekisteri poistetaa??

Joonas
TuukkaZ
_
4. huhtikuuta 2006 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Compare91
Newbie
_
4. huhtikuuta 2006 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Puhistin rekisterin ja eikä vieläkää rupenu toimii. mikä siinä voi olla??

Joonas
TuukkaZ
_
4. huhtikuuta 2006 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muuten onko peli aito?
Compare91
Newbie
_
4. huhtikuuta 2006 @ 12:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin pelin(Half-Life) virosta ja se cd-key ei toiminut, joten lähetin valvelle sähköpostia siitä ja liitteenä oli kuvia cd, cd-keystä ja kuitista. sitten ne lähetti mulle uuden cd-keyn. ja muuten mitkään steamin pelit eivät avaudu je siihen tulee se sama viesti.

Joonas

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. huhtikuuta 2006 @ 12:42

TuukkaZ
_
4. huhtikuuta 2006 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok, minä en osaa enään auttaa. mutta joku steamin turva juttu ei ole päällä kuten kuvassakin sanotaan.
Mainos
_
__

_
KovaLuu
Member
_
5. huhtikuuta 2006 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitathan steamin päälle ja avaat CS:S sieltä?
Asenna uudestaa nii pitäis korjautuu...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike ei avaudu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy