User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 00:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > torrentit katkaisee netin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Torrentit katkaisee netin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
KarhVaari
Newbie
_
8. huhtikuuta 2006 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missä lie vika kun ennen torrenteilla pystyi lataamaan ongelmitta ja nykyisin aina kun koettaa jotain ladata niin lataa ensin vähän aikaa mutta sitten katkaisee koko netin, ainoastaan modeemin uudelleenkäynnistäminen auttaa. Boksina telewellin500. Siis mitään asetuksia en ole tehnyt modeemiin ja ennen toimi kuin unelma. Olen koettanut kaikenmaailman palomuurin ohituksen sun muut mutta ei vaikutusta. Softapalomuurissa ei ole vikaa koska koetin latausta ilman sitä. Voiko tuo modeemi olla paskana?
Zombie2
Suspended permanently
_
10. huhtikuuta 2006 @ 07:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ota DHT pois käytöstä

Hei Hulinaa TV-sarja DVDlle? (Petelius & Hietanen) http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/289542
KarhVaari
Newbie
_
10. huhtikuuta 2006 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä ollut tuosta DHT:n sulkemisesta mitään apua. Kun yhteys katkeaa niin modeemin asetuksia ei pääse katsomaan, niin pahasti vetää jumiin. Olen resetoinut modeemin ja laittanut taas asetukset samalla tavalla kuin ne oli silloin joskus kun toimi, mutta ei pelitä ei...
snakespow
Newbie
_
11. huhtikuuta 2006 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tuo ihan sama ongelma.
Modeemina TeleWell TW-EA501.
Imutukseen "käytin" Azureusta.
Vaihdoin tänään tohon UTORRENTTIIN eli saa katsoa miten käy jatkossa...

KarhVaari
Newbie
_
14. huhtikuuta 2006 @ 06:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No auttoko ohjelman vaihto? itellä ei ollu mitään vaikutusta.
snakespow
Newbie
_
14. huhtikuuta 2006 @ 09:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei mullekkaan auttanut...
Mä olen päättänyt ostaa jo uuden modeemin ku täs on varmaan joku sisäinen palomuuri tai jotain...
Enkä pääse aktiiviseksi noihin imutusohjelmiin...
Passiivisena on hienoa olla ku tavara tulee mulle vähän alle 100kiloo ja mulla 8 megane yhteys...
=)

Mainos
_
__

_
KarhVaari
Newbie
_
14. huhtikuuta 2006 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itelläkin on uuden modeemin laitto edessä, koska mistään kikkailuista ei ole ollut mitään hyötyä!! Minkä modeemin meinasit laittaa? Ja muuten, minkä operaattorin yhteys sulla on?
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > torrentit katkaisee netin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy