|
Onhan siellä jotain, juu.
Otetaan ensin TeaTimer pois täksi aikaa, ettei se estä fixejä:
1. Käynnistä Spybot-S&D Edistyneessä tilassa
2. Jos se ei ole Edistyneessä tilassa, mene Tila-valikkoon ja valitse Edistynyt tila
3. Klikkaa vasemmalla Työkalut
4. Klikkaa listassa Pysyvä suojaus
5. Ota rasti pois kohdasta "Pysyvä TeaTimer" ja paina OK.
6. Käynnistä kone uudelleen.
Tämän jälkeen:
Poista ohjauspaneelista (lisää/poista sovellus):
Error safe tai Error safe free
Fixaa HjT:llä (do a system scan only, merkkaa ja paina fix checked):
R3 - URLSearchHook: ICQ Toolbar - {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - blank (file missing)
O2 - BHO: Web assistant - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - blank (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - (no file)
O3 - Toolbar: ICQ Toolbar - {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - blank (file missing)
O3 - Toolbar: Web assistant - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - blank (file missing)
O4 - HKCU\..\Run: [Error Safe] "C:\Program Files\Error Safe Free\ers.exe" /min
O16 - DPF: {2BC66F54-93A8-11D3-BEB6-00105AA9B6AE} -
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} -
O16 - DPF: {C2FCEF52-ACE9-11D3-BEBD-00105AA9B6AE} -
O16 - DPF: {CE28D5D2-60CF-4C7D-9FE8-0F47A3308078} -
O16 - DPF: {E77C0D62-882A-456F-AD8F-7C6C9569B8C7} -
Poista:
C:\Program Files\Error Safe Free
Näitä voi myös karsia maun mukaan:
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\\NeroCheck.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
Norton poistettu koneelta?
Jos niin, tee vielä tämä:
Fixaa nämä:
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe (file missing)
Sitten käynnistä -> suorita -> services.msc -> ok
Etsi listalta
Symantec Password Validation
Symantec Settings Manager
Tuplaklikkaa niitä, paina seis ja valitse käynnistymistavaksi ei käytössä.
Poista:
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared
Käynnistä uudelleen ja lähetä uusi HjT-loki.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2006 @ 08:04
|