User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 00:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > outo vika dvd+r elokuvissa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Outo vika dvd+r elokuvissa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hookback
Junior Member
_
10. huhtikuuta 2006 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen polttanut noin 50 verbatim dvd+r 16x levyä ongelmitta.kaikki leffat toimii.
Olen nyt polttanu elokuvia valmiiksi noin 10 ja mitä ihmettä? ne ei toimikaan. (pari tais toimia)
Kaikki vanhat edelleen toimii.
Koitin myöskin tdk:n dvd+r:lle mutta ei toiminu.
tavallisessa dvd soittimessa ne kuitenkin kaikki toimii.
Nerolla olen kaikki polttanu.

Onko mitään tietoo???

xbox on modattu mutta onko sillä mitään väliä kun kuitenkin normaalistikin noi levyt toimii?
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
10. huhtikuuta 2006 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kulostaisi, että levyn käryttimesi alkaa heikkenemään ja sen jälki ei enään riitä xboxillesi.

hookback
Junior Member
_
10. huhtikuuta 2006 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on kuitenkin aika uusi polttava asema. yli puoli vuotta vanha.
Auttaisko asiaan jos polttais hitaammalla? täytyy kokeilla.
Shadown
_
10. huhtikuuta 2006 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä tuohon ikä varmaan vaikuta. Lähinnä käyttöaika.

Kuitenkin vika vaikuttaisi olevan polttavassa, koska vanhat poltokset toimivat. Eli polttojäljessä on muutoksia tapahtunut.

hookback
Junior Member
_
10. huhtikuuta 2006 @ 19:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
2x rw:lle poltin ja toimi.
4x +r ei toiminu.

Miten toi asema vois nyt jo mennä rikki.Tai siis heikentää polttojälkee? vajaa sata dvd:tä olen polttanu.
Shadown
_
10. huhtikuuta 2006 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikea mennä sanomaan. Mutta aika selkeesti siltä vaikuttaisi, että polttojälki on heikentynyt. Voihan syynä olla lika tms.

hookback
Junior Member
_
11. huhtikuuta 2006 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
poltin 4x +rw:lle ja toimi.
+r:lle 4x ei toiminu.
aalio
Member
_
12. huhtikuuta 2006 @ 16:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla xboksissa ei ole toiminnut koskaan dvd+r levyt.
Vain dvd-r ja rw levyt toimii..

AMD 3700+(2860)MHz.Zalman 9500 LED.Pny 7600gt.
ASrock dual sata2.TWinmoss pc3500(260)MHZ

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. huhtikuuta 2006 @ 16:09

Senior Member

3 tuotearviota
_
13. huhtikuuta 2006 @ 04:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikissa äks laatikoissa toimii myös plussat kun on hyvä polttava. On kokeiltu.
hookback
Junior Member
_
13. huhtikuuta 2006 @ 10:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo on mullakin +r toiminu. Ja toimii edelleen noi vanhat mitkä oon kaikki polttanu +r levylle.

nyt vaan ei yhtäkkiä toimikaan +r.
Senior Member

11 tuotearviota
_
13. huhtikuuta 2006 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itelläkin toimii myös molemmat. Mutta olen huomannut (todettu monella polttavalla asemalla ja levymerkillä) että Xboxi lukee paremmin - merkkiset levyt. Sitä en tiedä paljon merkitsee se että mikä asema on Xboxissa kiinni.

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2006 @ 05:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen myös havainnut sellaisen että yli vuoden takaisilla polttavilla asemilla on vaikeuksia polttaa plussa levyjä toimiviksi. Olkoonkin asema vaikka kuinka vähän käytetty. Uudemmat asemat käsittelee jo huomattavasti paremmin noita plussiakin. Olisko kehitys parantunu vaiko asemien laajempi mediatuki.
hookback
Junior Member
_
21. huhtikuuta 2006 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-r toimii
Mainos
_
__

_
chegardo
Member
_
26. toukokuuta 2006 @ 09:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis noi xbox:in dvd asemat on niin ronkeleita levyjen suhteen ja yksilöllisiä. Jos esimerkiksi minulla olisin Versio 1.0 xbox samsungin asemalla ja siinä toimisi vaikka Maxellin dvd-r, sitten kaverillani olisi ihan sama setti niin noi maxellin dvd-r eivät ehkä toimikkaan hänen asemallaan vaikka sekin on samsung. Eli sopivat dvd:t täytyy vaan kokeilla ja löytää oikea merkki ja formaatti.

Don''t Hate The Player, Hate The Game!
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > outo vika dvd+r elokuvissa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy