Avin poltto
|
|
Junior Member
|
11. huhtikuuta 2006 @ 05:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Koitin katsella noita vanhoja keskusteluja mutten löytänyt kunnon vastausta. Eli mulla on koneella elokuvia avi muodossa enkä halua niitä muuttaa muuksi. Nyt tarvisin poltto-ohjelman (ilmaisen) millä ne polttaa levylle. Mulla oli Intervideon windvd creator ja se oli tosi hyvä, mutta sähläsin jotain ja se lakkas toimimasta. Onko mitään samankaltaista? Tota ohjelmaa kun en löydä enää ilmaisversiona. DvdSanta mulla on, mutta kun on demo niin mainokset on ylä- ja alalaidassa.
Jossu
|
m77
Member
|
11. huhtikuuta 2006 @ 08:23 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Junior Member
|
11. huhtikuuta 2006 @ 13:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Latasin ton ohjelman. Se pyytää cinema craft encoderia, eli mitä? Mikä toi on ja miten sen saan tohon ohjelmaan? Ymmärsinköhän oikein?
Jossu
|
m77
Member
|
11. huhtikuuta 2006 @ 15:33 |
Linkki tähän viestiin
|
CCE on vähän kallis ohjelma joten se kannattaa unohtaa. Siinä on muistaakseni mukana QuEnc kooderi jolla homma hoituu. Laitat vaan asetuksista ohjelman käyttämään tuota QuEnc:ia. Ja se jäi nyt vielä epäselväksi, haluatko pitää ne divx muodossa vai muuttaa ne dvd:ksi? Jos sinulla on divx tuella varustettu soitin, ei niitä elokuvia tarvitse käsitellä mitenkään.
|
Junior Member
|
11. huhtikuuta 2006 @ 19:57 |
Linkki tähän viestiin
|
En oo ennenkään tehnyt aveille muuta kun polttanut ne tolla interin ohjelmalla tai santalla ja näkyy Sonyn soittimella. Täytyy etsiä toi QuEnc ja koittaa.
Jossu
|
Junior Member
|
11. huhtikuuta 2006 @ 20:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä taidan olla täys tumpelo. Latasin ton QuEncin, mutten saa sitä laitettua siihen codekin paikalle. Nyt tää menee kyllä mulle liian vaikeeks. Ei mitään muuta ohjelmaa olis?
Jossu
|
Senior Member
|
12. huhtikuuta 2006 @ 05:41 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Junior Member
|
12. huhtikuuta 2006 @ 06:36 |
Linkki tähän viestiin
|
No sainhan homman käyntiin, mutta kohta tuli ilmoitus avisynth open failure. Coudn't locate a decompressor for fourcc xvid. Mitähän tuo meinaa? Elokuva näkyy BS Playerilla, joten siinä ei pitäs olla vikaa.
Jossu
|
Senior Member
|
12. huhtikuuta 2006 @ 10:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
12. huhtikuuta 2006 @ 16:17 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Jrahikai
Senior Member
|
13. huhtikuuta 2006 @ 14:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. huhtikuuta 2006 @ 14:12
|
Mainos
|
|
|
Junior Member
|
13. huhtikuuta 2006 @ 17:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos paljon, sain ton film macinen toimimaan, joten käytetään nyt sitä. Tosin kesti aikas kauan polttaa levylle elokuva, jossa erikseen tekstitys.
Jossu
|