User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 19:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > thomson dth6300e lahoaa, mitä tilalle?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Thomson DTH6300E lahoaa, mitä tilalle?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
espii
Junior Member
_
13. huhtikuuta 2006 @ 07:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt sitten hajoaa Thomson DTH6300E, kyllä se aika tasan vuoden toimisikin ilman ongelmia, selkeesti pidempään mitä Philipsin DVP721vr , joita meni 2kpl rikki 3kk:ssa.

Takuuta noin vuos jäljellä ja Anttilasta pitäs kokeilla vaihtoa suoraan uuteen, mutta mihin, jos ei tuota samaa mallia ole tarjolla.
Eli millainen mahtaisi olla esim:
Philipsin Dvp3100

Thomsonissa seuraavaa vikaa:
- Ei tunnista levyjä enää kunnolla, jää tunnistamaan ikuisiksi ajoiksi
- synkat sekoaa (ääni & kuva), aloittaa leffan alusta ja hyppää seonneeseen kohtaan ja taas toimii kunnolla
- Jää jumiin dvd-levyilla --> johto irti seinästä
jui55i
Junior Member
_
18. huhtikuuta 2006 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jahas sulla soitin alkaa jo piiputtamaan. Mähän vaihdoin silloisen Philipsin sun esimerkin mukaan joskus tuohon Thomsoniin. Mulla se kyllä tuntuu pelittävän vielä ihan nätisti. Ehkä sitten kuukauden päästä ei enää toimikaan. ;) Vaihdoitko siihen koskaan uutta softaa? Mulla itsellä hyrryttää siellä ihan se kaupan firmware. Mielenkiinnolla seuraan mihin laitteeseen soittimen vaihdat. Tiedäs vaikka omalle kohdalle tulisi tulevaisuudessa sama eteen.
espii
Junior Member
_
19. huhtikuuta 2006 @ 07:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole vielä vaihtanut mihinkään, täytyy kahtoa jos odottais kesään ja sitten tekis asialle jotain. Voipi olla et toi menee vaan korjaukseen ja tekis mieli ostaa acer/fujitsun media center tai joku vastaava, jossa on digiboksi-polttavaDVD-kovalevy. Mut täytyy kahtella, mitä teen.

Thomsonilla ei ole vaihtotakuuta, kuten Philipseissä.

Softaa en ol tohon vaihtanut, alkuperäinen on sisällä yhä.
jui55i
Junior Member
_
20. huhtikuuta 2006 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok. Jos ostat media centerin niin valitse ihmeessä Fujitsu ennen Aceria. Acerista en ole paljoakaan hyvää palautetta kuullut. Ja ainakin ennen Acerin takuu/huolto ei ole toiminut hyvin. Ts. laitteet pitää lähettää jopa Suomen ulkopuolelle huoltoon.

Itse olen miettinyt LG:n kovalevyllistä DVD-RW soitinta...
Mainos
_
__
 
_
espii
Junior Member
_
21. huhtikuuta 2006 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän noita kovalevylliset DVD-RW asematkin kiinnostaa itsekin, siinä vaan on se huono puoli, kun taloudessa on kaksi digiboksia, niin kummassakaan ei ole ajastusta, eipä noilla pahemmin nauhoitella digilähetyksiä, kuin yhdeltä kanavalta. Näin siis kun itse ei ole paikalla laittamassa boksia oikealle kanavalle. Eikä nauhoittaessa voi kahtoa toista digilähetystä.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > thomson dth6300e lahoaa, mitä tilalle?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy