User Käyttäjä Salasana  

perjantai 25.7.2025 / 18:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ihmeellinen lag cod2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ihmeellinen lag CoD2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
cipp
Newbie
_
14. huhtikuuta 2006 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs semmonen ongelma on että kun pelaan CoD2 niin se nykii koko ajan kummasti..sit ku laitan vaikka ventrilon tai irc:n rinnalle auki niin nekin pingaa ulos ja cod vaan jatkaa lagaamistaan..sit oon kokeillu ventriloa pelkästään windowssissa olemalla ja se pingaa jo silloinkin ja IRC lagaa myös. Netistä tämä ongelma ei johdu, sillä olen tarkistanut kaikki pelin sisäiset lagmeter -mittarit ja tarkistanut koneen mahdollisilta viruksilta ja haittaohjelmilta. Olen ladannut Netlimiter 1.30..vaikka siitäkin jo käyttöaika pian loppuu, mutta jos joku voisi antaa neuvoa netlimiterin suhteen ja muutenkin tähän ongelmaan..luulen että vika on kaistoissa, muttakun niitä en itse pahemmin osaa säädellä. Olen jopa formatoinutkin koneen. Alkaa jo tympimään tämä, mutta toivotaan että joku ratkaisu löytyisi..

AMD Athlon 64 3200+ | RAM 1024 | ATI radeon x600
pkaksp
Moderator
_
15. huhtikuuta 2006 @ 06:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ihmeellinen lag cod2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy