User Käyttäjä Salasana  

perjantai 25.7.2025 / 18:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > gta 2 ??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
GTA 2 ??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vesavisa
Member
_
15. huhtikuuta 2006 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voiko Grand Theft Auto 2:ssa tallentaa pelin jossain, kun minulla ei ainakaan missään lue että "Save Game" tai "Load Game"???
Senior Member

11 tuotearviota
_
15. huhtikuuta 2006 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Empä ole ihan varma, mutta 1:ssä ei ainakaan muistaakseni voinut tallentaa. Pelia pitää tahkota tunteja että saa riittävän pistemäärän (ja pääsee toiseen kaupunkiin). Kun on päässyt toiseen kaupunkiin niin se tallentuu.

Edit: Ilmeisemmin pystyy sittenkin tallentamaan. Itse en tiedä miten, mutta tutkippa yhtä Faq:a niin saattaa selvitä.

http://www.gamefaqs.com/

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. huhtikuuta 2006 @ 17:39

oxygenol
Member

11 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2006 @ 07:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ainakaan itse ole saanut tallennettua mihinkää :/
Junior Member

1 tuotearvio
_
16. huhtikuuta 2006 @ 08:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minun muistaakseni tallennus on mahdollista. Olikohan se niin että varasta itsellesi sellainen auto jossa on lautasantenni katolla. sitten aja vain aina sinne päin mihin antenni osoittaa niin pitäisi löytyä "jesus saves" niminen paikka. en ole aivan 100% varma tästä mutta muistaakseni näin oli. Ja tallennus muistaakseni maksoi vielä jonkin verran. en nyt muista paljon. mutta kokeile tätä.
Mainos
_
__

_
Afroninja
Member
_
16. huhtikuuta 2006 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ettii ton jesus saves paikan..löytää myös pelin mukana tulleen kartan avulla ja tallentaminen maksaa sitten 50,000 tai jotain sinnepäin, että sinne menee hyvin kerättyä rahaa ite menin aina mapin kerrallaan
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > gta 2 ??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy