User Käyttäjä Salasana  

lauantai 26.7.2025 / 11:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > half-life2 ja radeon x700 512mb
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Half-Life2 ja Radeon X700 512mb
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Vilsku
Newbie
_
20. huhtikuuta 2006 @ 06:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve,
Mulla on ongelma half-life2 kanssa.
Kun ostin uuden näytönohjaimen pari viikkoa sitte ja half-life2.
Kun olin installoinu half-lifen ja alkasin pelaamaan niin se on aivan niinku näytönohjain ei jaksaisi pyörittää sitä, peli lagaa aivan pirusti. Lainasin kaverilta 550W powerin ja kokeilin, mut ei siltikään toiminu yhtään paremmin... Mikä on ongelma?
Member
_
20. huhtikuuta 2006 @ 07:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko uusimmat ajurit asennettu näytönohjaimelle?+Spywaret ajettu?

E4500|IP35-E|8800GTX 768mb|OCZ 2GB 6400 Gold Gamer Extreme XTC DC|LG DVD GSA-4163b|120gb|Creative Inspire 5.1 5100|Saitek gaming keyboard|Diamondback|eXactMat|Corsair VX450|Nexus Clodius|19"SyncMaster 957p
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. huhtikuuta 2006 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihme jos tuollaiselle näytönohjaimelle ei toimi hl2 :S.Katos virukset myöskin.Minkälainen prossu on koneessa?
Staff Member

32 tuotearviota
_
20. huhtikuuta 2006 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Piirisarjan ja äänikortin ajurit päivitetty?
Vilsku
Newbie
_
20. huhtikuuta 2006 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusimmat ajurit ja spywaret ja virukset katottu läpi... Siinä on 2.8GHz Intel Celeron...
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. huhtikuuta 2006 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OK.
Vilsku
Newbie
_
20. huhtikuuta 2006 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedättekö mikä voi olla vikana? En ainakaa keksi mitään
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. huhtikuuta 2006 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm..Oootko laittannut niitä videoasetuksia aivan surkeimmalle?Oletan ,että olet.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. huhtikuuta 2006 @ 16:51

Vilsku
Newbie
_
20. huhtikuuta 2006 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitoin ne niin huonoks kun vaan voi, mut kumminki lagas =/ En tie mikä voi olla vikana =/
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. huhtikuuta 2006 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm.Millä ohjelmal vedät spywaret/virukset.?
Vilsku
Newbie
_
20. huhtikuuta 2006 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Spybot ja F-secure...
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. huhtikuuta 2006 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok.Hmm.Kaverillakin palJon palJon palJon huonompi kone ja hän pelaa ihan ok grafiikoilla ja eipä kuva ole jumissa.Pistäs koko koneen tiedot.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. huhtikuuta 2006 @ 17:13

Vilsku
Newbie
_
20. huhtikuuta 2006 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Intel Celeron 2,8 Ghz, 1Gb muistia, Ati Radeon X700 Super Edition 512mb, 2 dvd asemaa...
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. huhtikuuta 2006 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok.Mä en kyllä just nyt keksi mitää tohon,mutta palaan tähän viestiin jos keksisin jotain.
Vilsku
Newbie
_
20. huhtikuuta 2006 @ 19:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selvä...
AfterDawn Addict
_
21. huhtikuuta 2006 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeiles ewidolla scannata konetta, vastaus tohon spyware ongelmaan.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Vilsku
Newbie
_
21. huhtikuuta 2006 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä oon tarkistanu koneen läpi Spybotilla ja Ad-Awarella... ja ne ei löytäny mitään... Tarkistin kans virukset netin kautta eikä nekään löytäny mitään
Zenerdi
Junior Member
_
21. huhtikuuta 2006 @ 19:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootkos asentanu modeja tai jotain muuta sälää joka käyttää samoja tiedostoja kuin HL2?
Staff Member

32 tuotearviota
_
21. huhtikuuta 2006 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tai oletko koittanut vanhojen config tiedostojen poistamista jos olit pelannut HL2 ennen näytönohjaimen vaihtoa toisella näytönohjaimella?
Vilsku
Newbie
_
21. huhtikuuta 2006 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En installoinu half-life2 vanhalla näytönohjaimella...
Akti
Member
_
21. huhtikuuta 2006 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos et ole vielä käynyt ja/tai lontoon kieli taipuu..

http://tinyurl.com/fwqaf
http://tinyurl.com/k5ftt
Mainos
_
__

_
Pertsa700
Suspended due to non-functional email address
_
29. huhtikuuta 2006 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli sama satsi paitsi x600 pro ja oli ongelmia tosin erilaisia, johtui siitä että olin kellottanut. Olen kuullut, että ainakin kellotus ja hl2 ei viihdy yhdessä. Ehkä liittyy asiaan ehkä ei, ajattelin kuitenkin kertoa mitä oon kuullut. Eli jos kellotat niin kellot alas.

Asetushomma i ainakaan ole, mulla x600:lla pyöri hl2 high-asetuksilla ihan hyvin.

Kajaanista kotoisin oleva kissa totesi junan jo lähteneen, ja osti vielä yhden lakritsan. Se oli onnellinen.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > half-life2 ja radeon x700 512mb

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy