User Käyttäjä Salasana  

lauantai 18.1.2025 / 07:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > div3/div4 codecci ffdshown kanssa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DIV3/DIV4 codecci ffdshown kanssa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
johniemi
Suspended due to non-functional email address
_
6. toukokuuta 2003 @ 05:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on kaksi DIVX:ää joista toinen nykii ja toinen ei näy lainkaan. Gspotin codecinfo sanoo seuraavaa:

(video1)
4cc: DIV3/DIV4
Name: DIVX3 Fast-motion

(video2)
4cc: DIV3
Name: DIVX3 Low-motion

Luulen tietäväni mitä minun pitää asentaa mutta haluan vielä varmistua että en mene sotkemaan konettani turhilla codeceilla. Eli etsin vain DIV3 codecin ja asennan sen niin nuo toimii ja mitään ongelmia ei tule ffdshown kanssa?

Eli tosissaan kysymys kuulostaa tyhmältä mutta mulla on codecceina vain ffdshow & ac3 ja kaikki toimii mahtavasti, joten en halua sotkea mitään nyt mutta nuo kaks leffaa ois kiva saada näkyviin.

Kiitos.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > div3/div4 codecci ffdshown kanssa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy