User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 02:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > ongelmia gigabyte go-w1608a aseman kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia Gigabyte GO-W1608A aseman kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
cyborg
Newbie
_
24. huhtikuuta 2006 @ 09:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma on se että asemani ei tunnista kaikkia DVD-elokuva levyjä. Minulla on useita DVD-elokuvia, joissa on ns. "PC-Friendly"-ohjelmisto mukana, joten niiden ainakin pitäisi olla luettavissa PC:lläni, eikö vain? Asemani tunnistaa jotkin elokuvat oikein ja niiden toisto ja varmuuskopiointi onnistuu hyvin. Toisia elokuva levyjä asema ei edes tunnista DVD-levyiksi. Asema tunnistaa CD-levyt (CD-ROM, CD-R, CD-RW, Ääni CD) oikein, samoin myös itse polttamani DVD-R:t ja DVD+R:t, kuten myös DVD-RW:t ja DVD+RW:t. Onkohan asemani kenties viallinen, vai onko normaalia, että joitain elokuva DVD:tä ei pysty lukemaan ollenkaan? Olen myös kokeillut Slysoftin AnyDVD-ohjelmaa, mutta siitä ei ollut apua. Olen asentanut asemaani uusimman firmwaren.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > ongelmia gigabyte go-w1608a aseman kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy