User Käyttäjä Salasana  

tiistai 29.7.2025 / 18:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call of duty nettipeli?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Call of Duty nettipeli?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
RaymondX
Newbie
_
24. huhtikuuta 2006 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei, sain juuri uuden tietokonen ja kohta pitäs tulla Call of Duty ykkönen, tosin se oli alunperin serkun ja hän lainas sitä yhelle toiselle kaverille. Eli toimiiko se nettipeli mun koneella mikäli se eräs kaveri on käyttänyt sitä nettipeliä (josta en ole varma). Kuulin että jokainen levy käyttää jotain omaa cd key:tä, mistä mulla ei oo mitään tietoa. Olen ihan alokas näistä multiplayer jutuista, pitääkö mun osta oma COD peli vai lähteekö se sillä mitä on jo käytetty. Toivottavasti tästä nyt saitte selvää ja olisi hyvää saada jotain tietoa tästä asiasta. Turhaa olisi ostaa 30 euron peli jos sen kerta saan ilmaiseksi(peli on sitten ihan alkuperäinen), mutta jos on pakko niin kai se sitten pitää ostaa. Kiitos jo etukäteen... Niin ja sen verran piti lisätä että se on sitten se COD Deluxe Edition, jos se nyt jotenki vielä vaikuttaa asiaan.

T: Alokas

The flesh of falling angels.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. huhtikuuta 2006 @ 13:11

Staff Member

32 tuotearviota
_
24. huhtikuuta 2006 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos kukaan muu ei käytä samaan aikaa netissä samaa CD-KEY:tä niin pelaaminen onnistuu.
RaymondX
Newbie
_
24. huhtikuuta 2006 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tarkoittaako se sitä että, kyseisellä tyypillä pitää olla pelistä kopio. Koska eihän se sitä cd:keytä voi käyttää jos se kerta antaa sen pelin pois vai? Vai pitkääkö hänellä poistaa se peli kokonaan koneelta vaikka hän ei pelaa sitä. Sori tyhmät kysymykset...

T:Alokas

Member

2 tuotearviota
_
24. huhtikuuta 2006 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sillä cd-keyllä ei voi kaksi pelata yhtä aikaa verkossa.
RaymondX
Newbie
_
24. huhtikuuta 2006 @ 14:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sit ei oo mitään hätää kai, ku se antaa kerta sen pelin pois, mut äsken yks heppu selitti, et nettipeli ei toimi jos esim se peli mikä mulle tulee on hänellä samaan aikaan koneella, et se pitää muka poistaa jotta se toimis mulla, muuten mun koneella se ei toimi tai jotain, johan menee ihmeelliseks???

Member
_
24. huhtikuuta 2006 @ 16:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voit pelata ihan huoletta

Microsoft Windows XP Home Edition
AMD Athlon XP, 2200 MHz (11 x 200) 3200+
NVIDIA GeForce FX 5500 (256 MB)
_NEC DVD+RW ND-2100AD
Emolevy Asus A7V8X-LA
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. huhtikuuta 2006 @ 06:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuossa olet saanut väärää tietoa, ei pb tai mikään muu katso millä koneella pelataan tai mille on asennettu samalla cd-keyllä, se vain katsoo ettei ole samaa cd-keytä samaan aikaan verkossa.
REH
Junior Member
_
25. huhtikuuta 2006 @ 07:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuri näin kuten kiiveri jo mainitsi.

Thermaltake Shark VA7000SWA Silver / ViewSonic VX924, 19" / Nexus NX-5000 / AMD Athlon 64 X2 4400+ @ 2.475GHz / Zalman CNPS7700-ALCU / ASUS A8N SLI-Premium / G.Skill ZX Series, F1-3200PHU2 - 2GB @ DDR450 / WD1500AHFD 150GB RAPTOR X / Seagate 7200.8 200GB / Club 3D GF 7950 GX2 xxx|xxx / LG DVD-ROM 16X/52X GDR-8163SBB / Creative Labs SB X-Fi Fatal1ty FPS / NEC DVD+-R/RW ND-3540A / Logitech X-120 / Logitech Media keyboard / Logitech MX1000 / Logitech G7 / Sennheiser PC-160, PC-161 / Logitech Precision PC Gaming Headset / 15IN1 Apacer / Sony 1.44 / HP Deskjet 6540 / WINDOWS XP HOME FIN OEM
RaymondX
Newbie
_
26. huhtikuuta 2006 @ 20:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia kaikille vastauksista, saan sen pelin toivottavasti perjantaina niin kokeilen, jos ilmenee jotain niin otan taas yhteyttä. Sen verran kaikilta muiltaki saanut tietoa, että eiköhän se lähe toimii. Se nähää sit käytännössä kun saan itse pelin laitettua koneelle...

RaymondX
Newbie
_
30. huhtikuuta 2006 @ 01:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin sain CODIN ja multiplayeri toimii hyvin. Eli kiitti ja ei muuta ku pelailemaan...

hhm
Junior Member
_
19. heinäkuuta 2006 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko call of duty tietokone version nettipeli sama ku pleikalla... (ei varmaan)
Mainos
_
__

_
RaymondX
Newbie
_
21. heinäkuuta 2006 @ 02:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tietokonen Call of Dutyin nettipeli on ihan eripeli, ainakin niin olen käsittänyt asian... Call of Duty 2:nen Xbox 360 versiosta en oo varma, että onko se peräti samanlainen kun PC:n versio, käsittääkseni kaikki konsoli nettipelit ovat erilaisia ku PC:n, mutta en oo varma ku ite en oo kosoli nettipeleihin tutustunut...

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call of duty nettipeli?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy