User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 02:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd poltto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD poltto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
coolers
Junior Member
_
25. huhtikuuta 2006 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen koittanut useampaan kertaa polttaa DVD+R levylle ,mutta se aina jossain poltto vaiheessa sanoo
Quote:
#33 CDR -1046 File WriterStatus.cpp, Line 164
Epäkelpo levy

21:05:45 #34 TRANSFER -24 File WriterStatus.cpp, Line 164
'levy kerralla' -tavan loppua ei voitu suorittaa

21:05:45 #35 Text 0 File dlgbrnst.cpp, Line 1658
Set remaining time: 0:00,000 (0ms) -> OK

21:05:45 #36 Phase 38 File dlgbrnst.cpp, Line 1800
Polttoprosessi epäonnistui nopeudella 8x (11 040 kt/s)
eli mikä on vialla?
Mulla on tosibhan poltettava asema(voi polttaa DVD+R/RW;DVD-R/RW;CD-R/RW
Senior Member
_
26. huhtikuuta 2006 @ 08:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millä ohjelmalla yrität polttaa? Kannattaa muuten aina polttaa, niin ettet laita polttonopeudeksi DVD-levyn maksimi nopeutta.

Edit: Ja kannattaa muuten myös kokeilla polttaa toisella eri merkkisellä DVD-levyllä.

:.Phantomenium.:

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. huhtikuuta 2006 @ 08:32

Member

2 tuotearviota
_
26. huhtikuuta 2006 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla tuli nerossa usein samanlaisia virheitä kun poltin täysiä dvd imageja. Ongelma ratkesi kun purin imaget isobusterilla ja poltin sitten datalevynä.

Mitä levyjä käytät?
Member

3 tuotearviota
_
26. huhtikuuta 2006 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, eli mikä on levyn "merkki" ja millä ohjelmalla poltat? Itse käytän yleensä neroa, mutta joskus ei onnistu ja sitten käytän deepburneria
coolers
Junior Member
_
1. toukokuuta 2006 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
levyni ovat "Traxdata" DVD+r 8x 120 mins/4.7Gb

olen kokeillut seuraavia ohjelmia
- Nero versio 6.0.3.2
-CDBurnerXP Pro 3
Mainos
_
__

_
TeeKoo
Member

3 tuotearviota
_
1. toukokuuta 2006 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd poltto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy