User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 01:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > tiedonsiirto vinkkejä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tiedonsiirto vinkkejä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JoniR1991
Junior Member
_
27. huhtikuuta 2006 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi! Miten voisin saada dataa mun kaverin koneel ja toista päin?
Oon kokeillu DC++, ja LimeWire:n suora yhteys ja kaikkee. Mut olisko teil mitään hyvii ehrotuksii siis joku helppo käyttönen ohjelma joka ei tarvii palvelimen yllä pitää (ftp) ja mikä ois aika helppo käyttönen koska kaveri ei ymmärrä mitään koneist suurin piirtein.
Eikä sit mitään MSN Messengeriä, koska siin on rajottimet....

thx

Joni Rautiainen
Member

3 tuotearviota
_
27. huhtikuuta 2006 @ 19:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos käytät IRC:iä, niin dcc sendit on kätevä tapa.

M00ses
Member
_
27. huhtikuuta 2006 @ 20:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Skypellä itse olen lähetellyt tiedostoja. Soulseek on myös kätevä P2P ohjelma kun siinä voi rajoittaa latauksia vain tietyille käyttäjille.
Q-pid
Newbie
_
27. huhtikuuta 2006 @ 21:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minishare http://minishare.sourceforge.net/ suorastaan loistava pikku ohjelma siirtämään tiedostoja kaverille, tipautat tiedoston ikkunaan, nappaat osoitteen jä lähetät kaverille, itse en mikään Nero ole ja tuota osaa käyttää yksikätinen apinakin.
Mainos
_
__

_
JoniR1991
Junior Member
_
28. huhtikuuta 2006 @ 03:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos vastauksista

Joni Rautiainen
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > tiedonsiirto vinkkejä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy