*** Onko kukaan saanut macrovisionia pois tästä soittimesta linkissä esitetyllä tai muulla tavoin?
*** Voiko tällä katsella jpg kuvia cd-levyltä?
*** Onko tosiaan niin, että tästä löytyy tuki DVD-R ja DVD+RW mutta ei DVD+R ja DVD-RW levyille?
2. Kodak Picture CD/JPG image support
Tarkoittaako ?Kodak Picture CD/JPG image support? tuki siis sitä, että DVD soittimella pystyy katsomaan JPG kuvia, jotka on poltettu dataCD:nä vaikka CD-R(W) levyille ? näin olen ymmärtänyt, mutta varmistetaan? Vai pitääkö levy polttaa jollain muulla tavalla? Entä jos olen tehnyt kuvista diakuvaesityksiä esim. ADCsee , Powerpoint tai MyAlbum ohjelmilla niin onnistuuko noiden esitysten katselu?
3. MP3 long filename support
Jos tuo tuki puuttuu niin DVD soittimella ei voi kuunnella mp3:sta, jossa on liian pitkä nimi? Jos levyllä on pari kolme tuollaista niin kai muut kappaleet soi normaalisti?
4. MPEG1/2 ISO, plays MPEG1/MPEG2 files with no authoring
Tarkoittaa Suomeksi mitä ? siis tuo ? files with no authoring? kohta menee ylihilseen.
5. Loppuuko takuu, jos itse tekee kaukosäätimellä tai muulla tavoin soittimen aluekoodi vapaaksi ja/tai poistaa macrovision tuen soittimesta? Voiko soitin rikkoontua tässä hommassa?
6. Onko kenelläkään tietoa DVD soittimista, jotka voi ylipäätään saada macrovision vapaaksi (joko suoraan kaupasta tai itse tehtynä) ? hintaluokasta ei tässä kohdin väliä. Entä onko joku tietty paikka, josta tuon soittimen saisi ostettua macrovision vapaana (entä hintaluokka)?