User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.11.2025 / 06:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windowsin asennus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windowsin asennus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hante
Junior Member
_
3. toukokuuta 2006 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitää ny vähä kysyä neuvoa kun ei oo tuo HP kovin tuttu kone. Eli pitäs pikkuveljen koneelle pistää windows uusiksi. Kone on HP Pavillon ja siinähän on siellä D osiolla ne uudelleenasennusjutut ja samalla pitäs tehdä yksi osio lisää, mihin sais muut roinat ettei aina tartte tehä kaikista kopioita. Eli siis miten yksi osio lisää ja vinkun asennus sieltä D osiolta?
Virus88
Member
_
4. toukokuuta 2006 @ 07:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tuo uuden osion tekeminen tapahtuu esim. partition magic ohjelmalla.
tuossa ohjeet.
http://www.nefernetti.com/partitionmagic.htm#Uuden%20osion%20luonti

En nyt ihan tarkalleen muista noista pavilioneista että miten se meni.

Oliko sen koneen mukana mitään levyjä?
Senior Member

1 tuotearvio
_
4. toukokuuta 2006 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HP:lla nuo uudelleen asennus levyt pitää tehdä itse. Pitäisi löytyä ihan käynnistä valikosta. Kaikki ohjelmat-->Ohje ja Työkalut ja sieltä sitten: Luo HP PC uudelleen asennus CD-DVD, tai jotakin vastaavaa..

Paljon vanhaa romurautaa.
Mainos
_
__

_
iBaL
Junior Member
_
4. toukokuuta 2006 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos mä en hirveesti valehtele nii sä voit sieltä asennúksesta tehä ne osiot :S
nii mä oon ne tehny

/msg i-pS @irc-net
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windowsin asennus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy