Bluetooth ei toimi !!
|
|
ptp2
Member
|
4. toukokuuta 2006 @ 12:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Bluetooth toimi vähän aikaa mutta ei toimi enää. Tulee vaan Bluesoleililla connection failed mutta kännäkyllä pystyy lähettämään tietokoneelle muttei toisinpäin. ?? Mistä voisi johtua ??
|
maza_92
Junior Member
|
12. toukokuuta 2006 @ 19:05 |
Linkki tähän viestiin
|
mullakin on sama ongelma..:(
Olisi mukava jos jollakin olisi neuvoa.. Tai onko muita lähettämisohjelmia kuin PC-suit (vai mikä nyt olikaan..:D)
|
sekunda
Suspended due to non-functional email address
|
12. toukokuuta 2006 @ 20:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Näistä probleemista taitaa reilusti yli puolet johtua palomuureista, joten sinne suuntaan kattelisin että onko sallittu jne...
|
maza_92
Junior Member
|
13. toukokuuta 2006 @ 05:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Mää testasn ottaa palomuurit pois mut ei se auttanu..Saako nokia N-gage QD toimimaan PC-suit ohjelman? Asiantuntijoita kaivataan.:D
|
Rusi
Member
1 tuotearvio
|
19. toukokuuta 2006 @ 10:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko kännykkä ja tietokone liitetty pariksi koneessa, ja puhelimessa?(kandee laittaa puhkassa luotetuksi tietokone, tällöin ei kysy aina yhdistämisestä) Onhan tietokoneessa, Bluetooth asetuksista etsimistoiminto käyttöön kohdassa rasti? Ja siinä salli bluetooth laitteiden yhdistää koneeseen tai jtms.? Yksi minkä olen itse huomannut, niin nuo sinihampaitten omat softat on syvältä. jos on sp2 nii winukan omilla ajureilla vaan, ja hyvin on toiminut.
-Rusi
|
kestis
Junior Member
3 tuotearviota
|
23. toukokuuta 2006 @ 06:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä kans ostin semmosen usb-sinihammastikun, ja ajattelin, että nyt hoituu tiedonsiirto helpolla.... Ja paaskat! Kamalan hankalaa, enkä sitä Noksun pc suitea saa toimimaan siinä millään.
Puhelin on Nokia 6600 ja se hammastikku on Prodige Dongle
|
kestis
Junior Member
3 tuotearviota
|
23. toukokuuta 2006 @ 08:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Mainitsen vielä tohon Prodige Dongle + Nokia 6600 yhteyteen, että puhelin toimii hienosti modeemina kyllä tuon kautta, ja yksttäisiä tiedostoja voi siirrellä puolin ja toisin.
Ainoa mitä minä kaipaisin tohon lisää olisi sellainen yksinkertainen tiedostoselain, jossa niitä kaloja voisi siirrellä. PC Suitessa sellainen kyllä olisi, mutta en saa toimimaan sinihammasyhteydellä sitä.
|
AfterDawn Addict
35 tuotearviota
|
23. toukokuuta 2006 @ 09:51 |
Linkki tähän viestiin
|
vedä PC Suite pöntöstä alas (eli poista se)
itellä oli sama onkelma Nokia-6630 kanssa mutta poistin pc suiten ja sen jälkeen liitin BlueThoot Billionton USB 2.0 tikun takas kiini niin XP SP2 haki netistä ite päivityksen sitten tee seuraava
Avaa Ohjauspaneelin Bluetooth-laitteet-apuohjelma.
Määritä muut Bluetooth-laitteet löytämään tietokoneesi valitsemalla Asetukset-välilehden Ota etsimistoiminto käyttöön -valintaruutu. Kun haluat Bluetooth-laitteen löytävän tietokoneesi.
Salli muiden Bluetooth-laitteiden muodostaa yhteys tietokoneeseesi valitsemalla Salli Bluetooth-laitteiden muodostaa yhteys tähän tietokoneeseen -valintaruutu.
Määritä, että sinulle ilmoitetaan, kun jokin Bluetooth-laite haluaa muodostaa yhteyden tietokoneeseesi, valitsemalla Ilmoita, kun uusi Bluetooth-laite haluaa muodostaa yhteyden -valintaruutu.
itelläni Sygate palomuuri eikä se ole haitannut kun olen 6630 tausta kuvia ja soito ääni vaihtanut
|
ptp2
Member
|
24. toukokuuta 2006 @ 16:41 |
Linkki tähän viestiin
|
itse totesin että bluetooth on paska niinpä ostin muistikortinlukijan jolla saa tosi nopeasti siirrettyä kortille kaikkea isoja tiedostoja..
|
AfterDawn Addict
35 tuotearviota
|
24. toukokuuta 2006 @ 20:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: itse totesin että bluetooth on paska niinpä ostin muistikortinlukijan
ei saa haukku yhden merkin takia Blue tooth laiteita on monia eri merkkejä
bluetooth on muitakin tarkoituksia kuin pc tiedon siirto esim head set en enään käyttäisi mitään johdollista nappi kuuloketta
Blue tooth on yleinen laite jolla monta eri valmistajaa joten pelkän bluetooh laiteen haukkuminen on väärin esim LG on surkea kodinkone merkki mutta muut tekevät hyviä kodin koneita joten kohdista syytökset merkki kohtaiseksi eikä ylekseksi
itelläkin on HAMA USB 2.0 muisti kortin lukija käytännolinen 2G Kingston muisti kortti korvaa CD käytön
|
Turska682
Member
4 tuotearviota
|
8. kesäkuuta 2006 @ 14:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Sanokaa minun sanoneen, kaapeli / muistikortinlukija on varmin..
Ainakin Nokia 6230ssa, ja tällä koneella. 349 MHz, nääs..
|
jeijj
Newbie
|
15. kesäkuuta 2006 @ 13:13 |
Linkki tähän viestiin
|
mull aon billintonin sininen bluethoot juttu. aluksi toimi hyvin molemmin päin. nyt jos kännykästä lähetetään kuvia koneelle kone sanoo että yhteys onnistui mutta puhelimessa lukee ettei onnistunut ja yritä uudelleen. rassaa ihan hirveesti ja olis kiva tietää et voiko toi toimii joskus? puhelimen asetuksia en ole mennyt muuttamaan mutta yhtenä päivänä toimii toisena ei. nyt ei 3 päivään. koneelta puhelimeen onnistuu kyllä siirtää. puhelinon siis sony ericsonin k 700i ja bluethooth sovitin usb, malli: ubtbr2. jos sil välii? mut mä en tiiä enää ite mitä tekisin :DD
|
Mainos
|
|
|
Member
6 tuotearviota
|
16. kesäkuuta 2006 @ 19:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Heitän tähän väliin tällasen kommentin että, oma puhelin ei löytäny aina ees muitten puhelimii bt yhteydellä mut kävin päivittääs softan ni johan pomppas kaikki toimii ku unelma.
|