User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.10.2025 / 14:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone käynnistyy uudelleen koko ajan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone käynnistyy uudelleen koko ajan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Shath
Suspended due to non-functional email address
_
8. toukokuuta 2006 @ 20:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä laitoin mun koneeseen LAN johdon ja koska veljen koneessa ei ollu mitään paikkaa mihin se ois sopinu, nii laitoin sen TeleWell TW-EA200 ADSL modemiin, joka on kiinni sen koneessa. Vähän aikaa sitte netti lakkas toimimasta mun veljen koneessa, mutta nyt se lähti toimii kummassaki koneessa heti ku johto oli kiinni. Ensin se toimi hyvin (ainakin mun mielestä), mutta sitte mun kone rupes yht äkkiä käynnistymään uudelleen aina vähän ajan kuluttua ku se on käynnistyny. Siinä välähtää joskus joku sininen ruutu, mut siit ei ehi lukemaan mitään. Mun muistaakseni asensin F-Secure Internet Security 2005:n vähän ennen ku toi alko tapahtua. Toi tapahtuu vaikka ottais LAN johdon irti tai sulkis netin. Veljen kone toimmii tavallisesti.

En tiiä mihin tää olis pitäny pistää.

Laitan tähän samaan vielä: Miten näppäimistöstä saa suomenkielisen?
Siin on ääkköset, mutta niitten tilalla tulee jotain merkkejä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. toukokuuta 2006 @ 20:32

Sammann
Member
_
9. toukokuuta 2006 @ 04:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kielen saat katsottua: (W2k versio:ssa)
Käynnistä > Asetukset > Ohjauspaneli > Näppäimistö > Kielet-välilehti

XP:ssä poikkeaa hieman ton "ohjauspaneli:n" jälkeen, mutta pitäisi löytyä helposti!

Tohon pää kysymykseen sanoisin sen verta, että joku virus ehti iskee koneelles jo ja ressuttelee sitä! poisto voi olla kinkkistä tollasissa mitkä makrotettu ressuttamaan. Kokeile etsiä tehtävienhallinnasta, jotain erikoisen nimistä prosessia ja yritä lopettaa se! winkun omien prosessien sammuttaminen ei pitäisi onnistua! eli paikantamaan sitä tiedostoa. GL!

Kone1: Antec TPQ 850W | Intel Core2 Q6600 + Tuniq Tower | EVGA nForce 680i LT SLI | 2x1Gt Mushkin XP2-6400 | Asus 8800GTS 512Mt G92 | 160Gt Samsung + 200Gt Seagate | AOpen H700

Kone2: BQ! Blackline P5 470W | AMD A64 3500+ Venice + Zalman 9500LED | MSI K8N Diamond SLI | 2x512Mt Kingston 400Mhz | Sapphire X800GTO Fireblade + ZF-900Cu | 120Gt Samsung | Antec P182B Gun Metal
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone käynnistyy uudelleen koko ajan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy