User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 07:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > miten saa dvd soittimessa (joka ei tue divx)toimimaan elokuvia dvd levyllä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten saa DVD soittimessa (joka ei tue divX)toimimaan elokuvia DVD levyllä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie

2 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2006 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
että semmosta
Member
_
9. toukokuuta 2006 @ 11:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minkälainen soitin...tuleeko mahdollisesti vcd videoita....mahdollisimman paljon infoo kiitos niin helpompi auttaa :)
Senior Member
_
9. toukokuuta 2006 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaahas...etsippä täältä foorumilta kuinka DivX:ä muutetaan (konvertoidaan) VCD, SVCD tai DVD-muodoksi (kuva "paranee" vcd=>svcd=dvd, mutta myös konvetointi aika pitenee yleensä), koska olen lähes 100% varma että noita kaikkia muotaja sinun dvd.soitin tukee. Kysymys on lähinnä kuinka paljon aikaa ja vaivaa haluat konvertointiin nähdä eli mitä softia haluat/osaat käyttää.

"Experientia docet stultos"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2006 @ 16:14

Newbie

2 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2006 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ööh DVD tukee vcd:tä mutta en ole 100-0 varma SVCD:stä..

Mutta mikä ois semmonen poltto-ohjlema sille, että sais ne DVD: levylle.

Ja sitten menee jo vähän offtopicille, mutta miten sais tekstit laitettua silleen että ne tallentuu sille samalle tiedostolle. (ohjelma sillekkin)

Kiitos jo etukäteen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2006 @ 16:34

Senior Member
_
9. toukokuuta 2006 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni helpoin softa on "ConvertToDVD" (maksullinen softa) - tosin joillakin joitakin vaikeuksia ollut noiden subien kanssa...mutta ainakin periaatteessa pitäisi toimia. Tuolla softalla saa helposti DVD:ksi + tekstit eikä pitäisi tulla liian isoa tiedostoa, jotta ei mahtuisi dvd-5:lle.

Muita softia, riippuen mitä haluut loppuformaatin olevan löytyy mm. VCDEasy, AVI2DVD, jne... tietoa mm. http://fin.afterdawn.com/artikkelit/ (VCD ja SVCD -oppaat)

//1 softa jota itse käyttänyt jos olen halunnut nopeasti VCD:n : 4U AVI MPEG Converter - ei vcd:stä kaunis tule mutta tuolla se menee nopeasti..tukee myös muita loppuformaatteja

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2006 @ 18:02

Newbie

2 tuotearviota
_
10. toukokuuta 2006 @ 03:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos Perkele!
Ny pitäs käydä koittaa noita. ilmottelen tässä myöhemmin miten kävi ;)
samppa57
Junior Member
_
12. toukokuuta 2006 @ 04:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse suosittelen kanssa tuota ConvertxToDVD softaa. Tukee .sub ja .srt tekstityksiä, ja tekstit samaan kansioon samalla nimellä kuin leffa niin poimii ne automaattisesti mukaan. Menujen teko onnistuu myös helposti. Eikä kuvanlaatukaan heikkene ainakaan huomattavasti.
Newbie

2 tuotearviota
_
14. toukokuuta 2006 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No voi perseen suti.

DVD-soitin tukee VCD, SVCD. mutta en oikeen osaa nyt tehä silleen että saisin useampia avi.tiedostoja DVD:lle. Teimme ny kavereitten kanssa pienen Moottoripyörä-aiheisen videon, mutta harmittaa ku ei saa DVD:llä niitä toimimaan.
niitä on 15 X 270Mt. millä mä ne saan. menee jo hermot!
Senior Member
_
15. toukokuuta 2006 @ 04:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistaakseni Nero:lla saa monta VCD:tä (pitää siis olla mpg - EI avi) samalle dvd-levylle ja samalla pystyy tekemään yksinkertaiset valikot.
Aikoinaan väänsin aveja (tv-sarjaa) VCD:ksi (taisin käyttää jotain ImToo MPEG Convertteria sekä avi2vcd softaa="parempi kuva", mutta hitaampi + välillä enkoodereiden kanssa ongelmia). Kun olin saannuut VCD:t tehdyksi - Menut ym. tein DVDLab Pro:lla (en siis käyttänyt Neron tätä Menu ominaisuutta).

Newbie

2 tuotearviota
_
15. toukokuuta 2006 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no minäpä yritän tuotakin..

ilmotan miten kävi..
Newbie

2 tuotearviota
_
17. toukokuuta 2006 @ 06:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no joo pitää kantaa telkkari tietokoneen viereen ku ei onnistu.
Tämän Topicin voi poistaa Kku HEMOT MENEE!
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
17. toukokuuta 2006 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Semmoinen ohjelma kuin ConvertXtoDVD niinkuin nuo muutkin jo puhu niin sillä minä olen ainakin saannut monta .avi pätkää DVD:ksi ja menukin on vielä tullut ja hyvin toimii ;) ja tekstityksetkin saa mutta ne pitää olla .srt muodossa että ne toimivat sitten ;)

Jumissa 24/7

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. toukokuuta 2006 @ 14:07

Newbie

2 tuotearviota
_
17. toukokuuta 2006 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei mitä siinä pitää tehä ku se kävi muistaakseni asentaa jtn AVISYNTHIÄ .
No pitää tässä kohta yritellä vielä viimeisen kerran.
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2006 @ 04:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei mulla mitään avisynthiä ruvennut asentelemaan ku mulla tais olla jo se valmiina koneella, tietysti sulla pitää olla oikeat codekit asennettuna että nää ohjelmat toimii.

Jumissa 24/7
Mainos
_
__

_
Newbie

2 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2006 @ 10:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no minkähän takia tuota mulle ei kerrottu. nyt mulla on joku miljoonan codekin ääni/video/teksti paketti mutta pitänee nyt vielä koittaa.
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > miten saa dvd soittimessa (joka ei tue divx)toimimaan elokuvia dvd levyllä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy