Bs-playerissa vikaa???
|
|
Wildis
Suspended due to non-functional email address
|
12. toukokuuta 2006 @ 17:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Kun latasin aina yhtä ohjelmaa samasta sivusta.Mutta yhtäkkiä se ei toimi.siis ohjelma.Ruudulle ei tullu näkyvälle se ohjelma,vaikka piti tulla.Ja muut elokuvat toimii hyvin,mutta tämä sarja ja loput sarjat eivät toimi lainkaan(paitsi 3 sarjat toimii)Onko playerissa vikaa vai ohjelmissa taikka missä on vikaa?Tarvitsen apua.Pliis.=))
Katri Kukkonen
|
M00ses
Member
|
12. toukokuuta 2006 @ 21:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis mitä???
Voisitko selittää selvemmin?
Ps.
Pisteen ja pilkun jälkeen tulee väli.
|
Wildis
|
12. toukokuuta 2006 @ 21:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Noohh..Yritin selittää edellisessä viestissä.Kun mä latasin aina Lostia yhdeltä sivulta ja kaikki oli aivan kunnossa ilman ongelmia.Mut latasin 21 osaa samalta sivulta ja ajattelin katsoa vaan pätkän,mutta sarja ei tullu näkyville ollenkaan.Se on tavallaan pysähtynyt.Se tapahtui aivan ensimmäinen kerta minulle.Aikaisemmin ei ole tapahtunut minulle lainkaan.Siksi mietin,että oisko bs-playerissa jotain vikaa vai ohjelma itse on jotain vika?.Toivottavasti saat selvää.sen parempaa en osaa selittää.
|
Moderator
1 tuotearvio
|
13. toukokuuta 2006 @ 04:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuuleman mukaan BS-player sisältää nykyisin haittaohjelmia joten kannattaisi ehkä tuumia sen vaihtamista. Yleensä tuollaiset ongelmat johtuvat viallisista kodekeista, vlc-playerin käyttäminen tai ffdshow- ohjelman päivittäminen luultavasti korjaa ongelman.
|
Wildis
|
13. toukokuuta 2006 @ 06:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin,kun kysyin eräältä kaverilta siitä jutusta,kun tiesin,että hänkin latasi samaa ohjelmaa ku minä.Ja hänellä toimii hyvin.Hänellä on myös bs-playeria.Mulla ei toimi.Mitä voisin tehdä?Vaihdanko toiseen ohjelmaan niin mikä ohjelma?Joka tukee tekstitystä.
|
Hz4
Account closed as per user's own request
|
13. toukokuuta 2006 @ 09:04 |
Linkki tähän viestiin
|
öööh, en tiedä mut tää on taas näitä kun ei saa mitää selvää.
Mut siis se 21-jakso ei toimi? toimiiko muut? Jos muut toimii niin siinä ohjelmassa (BS-Playerissa) ei ole mitään vikaa vaan siinä videotiedostossa (kun kerran kaverillasi se toimii niin olisi se sinun pitänyt tajuta). '
On ollut kanssa noita näkyy ja ei näy ongelmia mut ne on kyllä ollut tiedostovikoja ei ohjelmisto.
Se vaan on, että BS player on yks parhaista soittimista kaikinpuolin.
|
AfterDawn Addict
|
13. toukokuuta 2006 @ 09:31 |
Linkki tähän viestiin
|
BsPlayerin ilmaisversion kylkiäisenä tulee tosiaan WhenUSave/VVSN-mainosohjelma, kuten lettas jo sanoi, joten muut vastaavat soittimet, kuten Media Player Classic tai VLC ovat IMHO suositeltavampia :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2006 @ 09:31
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
13. toukokuuta 2006 @ 09:39 |
Linkki tähän viestiin
|
ettei olisi jotain vikaa tullut latauksessa, että voi olla että jotain jäänyt pois tai vastaavaa, että voisit kokeilla ladata uusiksi.
|
ganja1967
Newbie
|
13. toukokuuta 2006 @ 10:35 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
13. toukokuuta 2006 @ 11:30 |
Linkki tähän viestiin
|
|
ganja1967
Newbie
|
13. toukokuuta 2006 @ 12:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitäs vikaa koodekkipaketeissa on ??? Itselläni ollut ffdshow, ac3filter ym. muita härpäkkeitä ja parhaaksi olen todennut, ikävä kyllä, juuri tämän kyseisen koodekkipaketin. No mutta minkäs sille voi jos toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä... Pointti oli oikeastaan siinä että sieltä saat bsplayerin ilman adwarea...
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
13. toukokuuta 2006 @ 12:31 |
Linkki tähän viestiin
|
codec packeissä on yleensä ollut vikaa ja jos sinulla on ffdshow, ac3filter ja vaikka joku divx-codec asennettuna niin muita et tarvitse, mutta jos sinulla on vielä noiden lisäksi joku codec-pack niin saattavat mennä codecit jotenkin ristiin ja sitten ne eivät toimi.
|
Wildis
|
13. toukokuuta 2006 @ 13:03 |
Linkki tähän viestiin
|
No,mä poistin kokonaan bs-playerin ja asensin sen tilalle k-lite mega codec pakettia.Nyt se ohjelma vihdoinkin toimii.Bs-playerissa taitaa olla jotain vikaa,siksi sarja ei tullu näkyvälle ruudussa.Kiitos vihjeesta.=)
|
Mainos
|
  |
|
ganja1967
Newbie
|
13. toukokuuta 2006 @ 18:27 |
Linkki tähän viestiin
|
"asensin sen tilalle k-lite mega codec pakettia.Nyt se ohjelma vihdoinkin toimii"
Näinhän se menee...
Ja totta on sekin että kun kun niitä ffdshow, ac3filter ym. asentelee ja siihen vielä koodekkipaketti päälle niin varmaan on kone päin wit***... Onneksi tämä uusi koodekkipaketti ilmoittaa näistä vanhoista ristiriitaisista koodekeista ja pyytää poistamaan niitä ettei kone mene päin wit***...
Minulla ainakin toimii ja olen tyytyväinen mutta jos joku jollakulla toimii paremmin ilman codecpackkiä, miksi vaihtaisi???
|