User Käyttäjä Salasana  

lauantai 18.1.2025 / 09:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > miten vobsub toimii
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
miten vobsub toimii
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
adsalama
Suspended due to non-functional email address
_
12. toukokuuta 2003 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mulla on leffa johon haluun tekstit ja vobsub. Mitä pitää tehä?
Moderator
_
13. toukokuuta 2003 @ 07:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
adsalama
_
13. toukokuuta 2003 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
suomeks ois parempi
Moderator
_
13. toukokuuta 2003 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avaa Vobsub,klikkaa Open..

Valitse elokuvan IFO tiedosto, esim. se VTS_01_0.IFO. Klikkaa OK.

Valitse kansio mihin haluat tekstityksesi (sama kansio leffan kanssa) ja klikkaa OK.

Valitse, mitkä tekstitykset tulevat mukaan. Maalaa turhat tekstitykset ja klikkaa <--
kohtaa, oikealle puolelle pitäs jäädä vaan esim. suomi

Klikkaa "I have stripped.." nappia ja odota.

Nyt sinulla on elokuvan tekstitykset valitsemallasi kielellä.

Nimeä leffa sekä .sub ja .idx filet samannimisiksi, nyt pitäs leffas näkyy "irtotekstit".

auttasko tollane: http://users.evtek.fi/~anttisl/divx/divx.htm#VobSub

Ja koitappa vaikka Googlella hakee ohjeita, mulla meni meni 30 sek, kun rupes ohjeit löytyy.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2003 @ 19:04

adsalama
_
14. toukokuuta 2003 @ 09:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten subvob asennetaan
~Jööman~
Senior Member
_
14. toukokuuta 2003 @ 09:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos oot noin tampio unohda koko juttu. Pitää olla ohjeet suomeksi, et osaa edes asentaa koko ohjelmaa. Huh Huh...
adsalama
_
14. toukokuuta 2003 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei mua kiinnosta mikään englanti enkä mä ymmärrä kaikkii tietokone tsydeemeitä kyl mä sit kun saan asennettuu opin
~Jööman~
Senior Member
_
14. toukokuuta 2003 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vobsub asennetaan tietenkin ihan samalla tavalla kun mikä tahansa Windows ohjelma. Ei siinä mitään sen kummallisempaa ole.

Niin se nyt vaan on, että harvoista ohjelmista suomen kieltä löytyy, joten on sen englannin "kiinnostettava".

Loppu tästä asiasta mun osalta.
adsalama
_
14. toukokuuta 2003 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis mä imin sen ja asensin nyt mulla on niitä boxeja esim submux ja jotain muita niin mitä sit
~Jööman~
Senior Member
_
14. toukokuuta 2003 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä osoite http://www.doom9.org mistä löydät loistavat ohjeet tohonkin asiaan ja moneen muuhun, mutta tietenkin englanniksi. Mahdoton alkaa kirjoittamaan mihinkään foorumiin jotain täydellisiä ohjeita.

Sinä tuskin Submuxia tarvitset. VobSub Configure on ohjelma jolla ne tekstit voit ripata.

DirectVobSub on sitten se filtteri, jolla ne tekstit saat näkyviin siihen leffaasi.

En osaa sanoa löydätkö mistään suomen kielisiä ohjeita, kokeile Googlea. Mä en näitä suomalaisia video saitteja tunne.

adsalama
_
14. toukokuuta 2003 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos nyt tähän asti. Mitä nyt kun mä avaan vobsub filtterin ja pistän open niin siihen tulee ikkuna johon voi pistää open tai cancell pitääks sieltä kaivaa kenties se leffa ja pistää open
Mainos
_
__

_
Moderator
_
14. toukokuuta 2003 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis luetsä yhtään noita ohjeita? onko sulla edes sitä *.ifo tiedostoa? jos on klikkaa "open.." nappia, Tiedostotyyppi: alasvetovalikosta valitse "ifo and vobs, for creating idx/sub (*.ifo)" ja jatka edellä mainituista ohjeista. Vai onks sul peräti vaa pelkkä esim. leffa.mpg tai leffa.avi, eikä muita tiedostoja ja haluut tietää mistä siihen löytys tekstit, ei se VobSub niitä tekstejä tyhjästä repäse
mitä tiedostoja sulla on?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. toukokuuta 2003 @ 19:46

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > miten vobsub toimii

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy