ati2dvag
|
|
urkuk
Suspended due to non-functional email address
|
14. toukokuuta 2006 @ 19:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Pelejä pelatessa (varsinkin BF2) peli tilttaa, tulee sininen ruutu jossa ilmotus tyyliin windows on havainnut vakavan virheen blaa blaa blaa ja toi ati2dvag on aina syyllinen. Pystyn pelaamaan parhaimmillaan yhden kentän ennenko tilttaa.
Näyttis on club3D 9600XT Bravo ja lämmöt pelatessa about 47-50'C
Ajureita olen kokeillu catalystistä 5.13 - 6.4 ja muutamia omegoita.
Prossu on 2800+ Barton ja lämmöt 60-62'C pelatessa.
Olen kyselly kavereilta ja vähän muiltaki tästä eikä apua oo oikein tullu paitsi että ko vaihoin ajurit wxp-w2k-catalyst-8-051-040825a-017633c tollasiin ni nyt ei enää pelatessa kuollessa ruutu mee ihan sekasin (nimiä sun muita näkyy 100 kertanen määrä ruudulla) mut peli kaatuu kuitenki.
Osaakohan kukaan auttaa?
|
AfterDawn Addict
|
14. toukokuuta 2006 @ 19:46 |
Linkki tähän viestiin
|
There are a number of possible causes for this. To get the ball rolling, a few questions:
Do you have AV software with up to date definitions, and have you done a virus scan recently?
Do you use a spyware scanner?
Did you completely uninstall the previous diplay driver before you installed the new one?
Did you change any hardware or add any software just prior to getting the error message?
Google tiesi tämmöistä, kannattaa varmaan kokeilla.
| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
|
urkuk
|
14. toukokuuta 2006 @ 19:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitä tuosta ymmärsin ni viruspäivitykset on kunnossa ja koneella ei ole pöpöjä, eilen tarkistin viimeksi.
Avast! v4.7 Home Edition on ja muurina ZoneAlarm. Lisäksi löytyy Spybot, Ad-Aware SE Personal sekä Ewido Anti-Malware.
Ja ajurit olen poistanut Driver Cleaner Pro:lla.
Tuota viimistä lausetta en ymmärrä kokonaan...
|
Member
3 tuotearviota
|
14. toukokuuta 2006 @ 20:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin sitä vaan, että ootko vaihtanut/lisänny mitään komponentteja juuri ennen ku toi bugi alko ilmestymään.
|
urkuk
|
14. toukokuuta 2006 @ 21:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä kyl vaihoin tähän Asuksen X800XL näyttiksen, sit siitä hajos tuuletin, lähetin takuuseen, vaihtoivat tuulettimen, kesti pari viikkoa ja taas hajos. Yön aikana oli kone tiltannu ja sen jälkeen ei voinu tuohon X800XL asentaa ajureita eikä meinannu kone käynnistyä. Samaa teki myös tuolla näyttiksellä (takuuseen pitäs lähettää).
Formatoinu oon koneen about 15 kertaa 3kk sisään.
En kyl muista tekikö tuota ennen ko vaihoin näyttistä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. toukokuuta 2006 @ 21:35
|
hanMIES85
Member
1 tuotearvio
|
14. toukokuuta 2006 @ 22:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Koitappa putsata kone pölyistä? itsellä oli sama ongelma prossun siili oli täynnä pölyä puhdistuksen jälkee ei enää tullu tota "ati2dvag" virhe ilmoitust....siis näin omalla kohdalla
|
urkuk
|
14. toukokuuta 2006 @ 22:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Voihan sitä tietenki koittaa jos auttas, on siitä jo pari kuukautta ko putsannu...
|
Mainos
|
|
|
urkuk
|
15. toukokuuta 2006 @ 21:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo putsasin koneen, laskin näyttiksen latenssia ja pudotin näyttiksen kelloja vähän ni muutaman testikentän perusteella näyttäs toimivan paremmin BF2. Ei kaatunu kertaakaan. Testit jatkuu...
Eli kiitos kaikista neuvoista ja hyvää alkavaa kesää :)
|