User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 14:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > ostamassa "creative zen micro photo 8gb" soitinta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ostamassa "Creative Zen Micro Photo 8GB" soitinta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pro.digy
Junior Member
_
15. toukokuuta 2006 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään kokemuksia minkälainen tämä Creative Zen Micro Photo 8GB mp3 soitin on? Ja kestääkö se hyvin käyttöä vai oisko joku muu soitin parempi joka olisi väh. 4 gb ja hinta alle 250?? Laittakaa ihmessä kommenttia ja mielipiteitä.
heiksi
Senior Member
_
16. toukokuuta 2006 @ 04:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tuo ja ihan hyvinhän se on kestänyt. Kyllä ainakin itse suosittelen. Soitin on kooltaan hyvin sopiva mutta ehkä voisi olla vähän kapeampi.

:)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. toukokuuta 2006 @ 04:13

Turska682
Member

4 tuotearviota
_
8. kesäkuuta 2006 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen. Kannattaa ostaa lisäksi lisätarvikepaketti:

http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=2891401504926

Ja itse käytön perus-Micron kanssa myös TravelDockia liitettynä kajareihin niin ei tarvitse mitään muita stereo-räpellyksiä. Dockin saa postikulujen kanssa reilulla 90 eurolla.

www.verkkokauppa.com :ista.

TravelDockin tiedot:

http://fi.europe.creative.com/products/product.asp?category=4&sub...
heiksi
Senior Member
_
8. kesäkuuta 2006 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko nuo lisätarvikepaketin mukana tulevat kuulokkeet hyvät?
Alkuperäisistä ainakin olen tykänny mutta ne pehmusteet välillä häiritsevät
Turska682
Member

4 tuotearviota
_
8. kesäkuuta 2006 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu ihmisestä, itse en pidä niitä tarpeeksi hyvinä vaikka maksavatkin päälle 20 euroa. Ja kun ne menevät aivan korvakäytävään niin ovat ainakin minulle epämukavat, myyn ne aina pois.
Turska682
Member

4 tuotearviota
_
8. kesäkuuta 2006 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja se vielä mainittakoon että MicroPhotossa tuo silikonisuoja vie näytön ylä- ja alaosasta osan pois. Kun siinä on 'neliömäinen' näyttö ja Microssa 'laajakuva'. Mutta ei se paljoa haittaa.
maxim
Junior Member
_
6. heinäkuuta 2006 @ 04:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäs sanotte siihen että ostaisin tämän soittimen enkä Zen Vision M:ää? Mietin tässä että hintaeroa tulee 100 €, ja onko se sen arvoista. Sanokaa vaa mielipiteitänne. Rahaa siis on muttta kyllä 100 € muutakin käyttöä löytyy. :P

Ja tuon Zen Micro Photon sais täält 200€:lla. Vrt. Zen Vision M 300 € + n. 15 € toimituskulut

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. heinäkuuta 2006 @ 04:12

maxim
Junior Member
_
6. heinäkuuta 2006 @ 04:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko tässä soittimessa muuten laturi? Kytkeytyykö se suoraan soittimeen?
Mainos
_
__

_
Turska682
Member

4 tuotearviota
_
7. heinäkuuta 2006 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laturia ei tule mukana, mutta lisätarvikepaketista sellainenkin löytyy, ja siinä on samanlainen liitin kuin USB-kaapelissa, eli suoraan soittimeen. :) No se, ostaako mieluummin Vision M:än vai MicroPhoton, riippuu aivan siitä mihin tarkoitukseen soitinta tarvitsee. Itse en ainakaan tarvitse videoita tai miljoonien värien näyttöä, vaan kunhan musiikit pysyy mukana niin hyvä on. Ihmeen paljon vain vikoja on noissa Microissa. Itse olen joutunut jo kahdesti vaihtamaan Micron takuuvaihdossa uuteen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2006 @ 12:46

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > ostamassa "creative zen micro photo 8gb" soitinta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy